مسئول تعلیم و تربیت بسیج تنگستان:

شهدا متولیان واقعی ولایت مداری بودند

مسئول تعلیم و تربیت بسیج تنگستان گفت: شهدا متولیان واقعی ولایتمداری و برترین انسانهای عصر خود بودند و باید با تکیه بر سیره آنها حرکت در مسیر ولایت و رهبری را تمرین کنیم.
کد خبر: ۸۹۲۷۰۴۳
|
۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان؛ حجت السلام سید حسن مهدی در یادواره شهید آبروی محله شهید محمد پاکیزه روستای منصوری جنوبی تنگستان حفاظت از آرمان‌های شهدا را مهمترین وظیفه دانست و ادامه داد: امروز باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که قشر جوان به درستی با اهداف و آرمان‌های شهدا مأنوس شوند و خود را موظف بر حفظ این ارزش‌ها بدانند.

وی ولایتمداری را از مهمترین درس مکتب شهدا برشمرد و خاطرنشان کرد: ما باید از شهدا درس ولایتمداری را بیاموزیم و آنان را الگو و سرلوحه کار خود قرار دهیم.

مهدی خاطر نشان کرد: یادواره های شهدا در واقع زنده نگه داشتن مسیر نورانی شهادت و آشنایی هرچه بیشتر با سیره شهدای عزیز است.

وی گفت: برخی افراد در گفتار دم از ولایت و رهبری می زنند، اما در عمل هیچ نشانه ای مبنی بر تبعیت از ولایت فقیه دیده نمی شود. کشور نیاز به عمل دارد و مطالبات رهبری معظم در حوزه های مختلف باید اجرایی شود، چرا که کمترین قصور، موجب عقب ماندگی کشور خواهد شد.

 

ارسال نظرات