فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه:

تقدیم 432 شهید به نظام نشان از دلبستگی مردم زرندیه به اسلام است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه با اشاره به اینکه این شهرستان شهدای بسیاری را در راه دفاع از اسلام تقدیم نظام کرده است، گفت: 432 شهید گلگون کفن این شهرستان، چراغ راه ما در تاریکی‌ها هستند.
کد خبر: ۸۹۲۶۳۲۳
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرگرد پاسدار محمد مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یادآوری خاطرات رزمندگان هشت سال دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس مانند خورشید در تاریخ پر افتخار جمهوری اسلامی ایران می درخشد در این هفته بود که شیپور جنگ نواخته شد، عده ای پا به فرار گذاشتند و به خارج کشور گریختند، اما عده‌ای مردانه، پای بیرق انقلاب ایستادند و اجازه ندادند که حیثیت و ناموس این مملکت پایمال شود.

وی افزود: رزمندگان شهرستان زرندیه مانند سایر رزمندگان، در دوران دفاع مقدس، نقش مهمی را ایفا کردند و 1500 نفر از این عزیزان با حضور پر شور و حماسی، برگ زرینی را در صفحه تاریخ شهرستان رقم زدند .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه تصریح کرد: اکثر این رزمندگان در گردان‌های همیشه پیروز حضرت ولیعصر(عج) و امام صادق(ع) سازماندهی شدند و با حضور خود در جبهه‌های حق علیه باطل حماسه‌ها آفریدند.

سرگرد پاسدار مهجوری ادامه داد: عده‌ای از این رزمندگان به مولایشان ابالفضل اقتدا کرده و با تقدیم بخشی از پیکرشان در راه دفاع از اسلام، وفاداری خود را به مردم، انقلاب و رهبری نشان دادند. که تعداد این جانبازان گرانسنگ 502 نفر است .

وی افزود: عده‌ای هم در مقابل شکنجه‌های سخت و بی‌رحمانه رژیم بعثی و منافقین در زندان‌های مخوف صدام ملعون، مثل کوه استوار ایستادند و عزت و شرف خود را نفروختند. این آزادگان عزیز که 20 نفر هستند پس از تحمل سال‌ها محنت و رنج و دوری از خانواده، سرافرازانه به آغوش میهن اسلامی برگشتند .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه خاطرنشان کرد: در نهایت عده‌ای هم با کمال افتخار جان شیرین خود را تقدیم معبود خویش کردند و با او معامله کردند 432 شهید گلگون کفن این شهرستان، چراغ راه ما در تاریکی‌ها هستند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات