خبرهای داغ:
همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار شد:

یادواره شهدای حوزه خواهران شهرستان البرز

همزمان با هفته دفاع مقدس یادواره شهدای حوزه خواهران شهرستان البرز در تالار شهید آوینی شهر الوند برگزار شد .
کد خبر: ۸۹۲۶۱۸۷
|
۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، یادواره شهدای حوزه خواهران شهرستان البرز در تالار شهید آوینی شهر الوند برگزار شد .
قنبرلو استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم گفت : شهدا خون دادند تا راه امامت که همان راه انبیا است گم نشود انشا الله منجی بشر عالمیت حضرت مهدی موعود ظهور خواهد کرد و دنیا را از این همه ظلم جور نجات خواهد داد
وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سید وسالار شهید حضرت ابا عبدالحسین گفت : مهمترین سیره شهدا هشت سال دفاع مقدس که همان سیره امام حسین (ع) است زندگی مومنانه و با اعتقاد بود . آن چیز که برایشان اهمیت داشت اعتقادشان بود .
وی ادامه داد :دومین سیره شهدا که ما در هشت سال دفاع مقدس دیدیم نداشتن معییت و بیرون آمدن از خود آچه که برایشان مهم نبود خودشان بودند
قنبرلو افزود : شهدا از خود گذشتگی داشتند و به همنوع خود کمک می کردند، شهیدی را دیدم که قمقمه آبش را در حالی که داشت خون از بدنش می رفت و به شهادت می رسید به بغل دستیش می داد نه الان که هم دیگر را می درند تا به لذت های دنیایی خود برسند .
وی تصریح کرد: امروز جهان شده دریدن هم دیگر برای دو روز زندگی کردن، در دفاع مقدس فرمانده از خواب بیدار می شد پوتین های بسیجی ها را واکس می زد .
وی بیان داشت : یکی دیگر از سیره شهدا اخلاص بود ، کار فقط برای خدا! کار که برای خدا باشد می ماند و از بین نمی رود توسعه و گسترش پیدا می کند
این استاد دانشگاه در پایان افزود: یکی از سیاستمداران صهیونیسم گفته بود حتما شیعه پیروز می شود و این خیلی وحشتناک است از او پرسیده بودن چرا گفته بود در هرجای جهان که شیعه است برای هم دیگر میمیرند .
شیخ زکزاکی 25 میلیون نفر را شیعه کرد و در حال حاظر زندان است و این شیعیانی که به وجود آورده است حاظر هستند جان خود را برای زکزاکی بدهند .
در پایان از خانواده شهدای هشت سال دفاع مقدس تقدیر و تشکر شد.
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها