صبح امروز برگزار شد

از خانواده های شهدای ورزشکار شهرستان جم تجلیل شد+ تصاویر

بوشهر، صبح امروز بماسبت هفته دفاع مقدس در اولین یادواره شهدای ورزشکار که با حضور مسئولین لشکری و کشوری برگزار شد، از خانواده های شهدای ورزشکار شهرستان جم تجلیل بعمل آمد.
کد خبر: ۸۹۲۵۴۱۴
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶

به گزارش خبرگزاری بوشهر از جم؛ حجت الاسلام مجیدی استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم ضمن گرامیداشت هفنه دفاع مقدس گفت: شهدای ورزشکار به معنی واقعی کلمه ایثار، از خود گذشتگی، شجاعت و اخلاص را در کمال گمنامی به همه نشان دادند و الگوی مناسب برای نسل جوان جامعه شدند.

مجیدی با بیان اینکه ارزش های والای دفاع مقدس بایستی همواره مدنظر مسئولان باشد، افزود: حفظ آن ارزش ها و اشاعه آن به نسل نوجوان و جوان ما ضروری است تا بتوانیم در جبهه های فرهنگی و اقتصادی سربلند بیرون بیاییم.

فتح الله نوروزی فرماندار شهرستان جم در این مراسم با اشاره به این که شهید محسن حججی در اوج مظلومیت و با اقتدار و غرور به شهادت رسید، اظهار کرد: این شهید راه امام حسین(ع) را پیمود و با لبان تشنه سر از تنش جدا شد.

نوروزی با تاکید بر این که داعش هر چه از خون جوانان ایران به زمین بریزد، خون‌های بسیار دیگری به جوشش و خروش می‌آید، عنوان کرد: قطعا خون شهید حججی و دیگر شهدای مدافع حرم زمینه نابودی و ریشه‌کن شدن داعش و مستکبران جهان را فراهم می‌کند.

انتهای خبر/

ارسال نظرات