خبرهای داغ:
مشاور عالی فرمانده کل سپاه :

مکتب امام(ره) باعث پیروزی غزه و لبنان و شکست اسرائیل شد

یادواره شهدای مدافعین حریم ولایت عصر دیروز( دوشنبه) با حضور سردار دقیقی مشاورعالی فرماندهی کل سپاه، جمعی از فرماندهان و مسئولین استانی و خانواده شهدا به همت بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الامر (عج) در سالن اجتماعات کوثر برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۵۰۹۱
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار دقیقی در این مراسم اظهار کرد: شهر قزوین یکی از دژهای عظیم انقلاب اسلامی است که بیش از5 هزار شهید و جانباز تقدیم نظام کرده است.
مشاورعالی فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملتی که از رزمندگان راه استقلال و آزادی قدردانی نکند لیاقت استقلال و آزادی را ندارد لذا در هفته دفاع مقدس باید یاد و راه شهدا را زنده نگه داریم.
وی با اشاره به هم زمانی عاشورای حسینی با هفته دفاع مقدس تاکید کرد: امام راحل فرمودند؛ محرم، ماه پیروزی خون بر شمشیر است و این تئوری در دانشگاه های خارج از ایران تدریس می شود.
وی ادامه داد: امروز سخن پرمغزبنیان گذار انقلاب به عنوان یک تئوری پیش رو و تعیین کننده برای نهضت ها و انقلاب هایی است که امروزه در جهان در حال شکل گیری است.
دقیقی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی بر رژم تا دندان مسلح پهلوی افزود: خداوند رژیم پهلوی را در دریای خشم خود غرق کرد همان طور که فرعون را در دریا غرق کرد و این اثبات تئوری خون بر شمیر بود که در جنگ دفاع مقدس نیز خود را نشان داد.
مشاورعالی فرماندهی کل سپاه ابراز کرد: مکتبی که امام(ره) برای دفاع بنیان گذاری کرد در غزه و عراق جواب داد و در لبنان 3 بار باعث پیروزی حزب الله شد و حزب الله لبنان توانست ارتش بزرگ اسرائیل را شکست دهد.
دقیقی افزود: عده ای این را دخالت ایران در این کشور ها میدانند در حالی که این دخالت ایران نیست بلکه این تفکر امام است که در این کشورها نفوذ پیدا کرده است.
وی تاکید کرد: امام راحل فرمودند که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیب نرسد، این واقعیت تئوری پیروزی خون بر شمشیر است که بر تکلیف گرایی، خود باوری و اعتماد به نفس استوار است.
دقیقی با تاکید بر خود باوری و توانمدی تفکر داخلی گفت: جوانان ما عاشقانه شبانه روز در حال تلاش هستند و توانستد مجهزترین موشک ها را بسازند.
مشاورعالی فرماندهی کل سپاه با بیان اینکه انقلاب ما برگرفته از عاشورا و خون امام حسین (ع) است تصریح کرد: راهپیمایی اربعین تحقق ارتش 20 میلیونی است و باید این عزاداری ها حفظ شود و برای نسل جوان تبین شود.
وی افزود: امروز با اسلام هراسی که وهابیت راه اندازی کرده است سعی دارد مردم را از مکتب امام حسین(ع) دور کند و این تدبیر امریکا و اسرائیل است تا نگذارد فرهنگ امام حسین(ع) در جهان ترویج داده شود.
وی با اشاره به شسکت های اخیر داعش در سوریه تاکید کرد: این شکست تنها شسکت یک گروه تروریستی نیست بلکه شکست یک تفکر انحرافی است.
دقیقی با بیان اینکه امروز محور مقامت ایران، عراق، لبنان، فلسطین و سوریه است بیان کرد: ما باید پای محور مقامت بایستیم و دشمنان اسلام را شکست دهیم.
وی در پایان با تاکید بر اینکه امروز محور وحدت ولایت است گفت: تحصیل، تهذیب و ورزش مهمترین خواسته ی مقام معظم رهبری از جوانان و نوجوان است و این ماموریتی است که ولی فقیه بر دوش آنان گذاشته است.
شایان ذکر است، در پایان این مراسم از خانواده های شهدا تجلیل به عمل آمد.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها