خبرهای داغ:
از مهمترین مؤلفه های تولید برنامه در رسانه:

فریضه ی امر به معروف و نهی از منکر

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین از تولید بیش از هزار و 200 دقیقه برنامه رادیویی و تلویزیونی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر در 6 ماهه اول امسال در این مرکز خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۳۴۷۶
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، معصومی فر مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین، گفت: فریضه ی امر به معروف و نهی از منکر از مهمترین مؤلفه های تولید برنامه در رسانه است که در نیمه اول امسال بیش ازهزار و 200 دقیقه برنامه رادیویی و تلویزیونی با همین موضوع در سیما و صدای مرکز قزوین تولید و پخش شده است.
معصومی فر افزود: دراین مدت رادیو قزوین در چارچوب برنامه های روزانه ی خود همچون «دریای معرفت»، «لحظه های آسمانی»، «نجوای سحر» و «نسیم رحمت» 910 دقیقه برنامه با موضوع فریضه ی امر به معروف و نهی از منکر تولید و پخش کرد.
وی افزود: سیمای مرکز قزوین هم در این مدت در قالب برنامه های «شب های مینودری»، «رنگ زندگی»، «شمیم سحر»، «شهرباران»، «باغچه خان بابا» و «انعکاس» 265 دقیقه برنامه با موضوع فریضه ی امر به معروف و نهی از منکر تولید و پخش نمود.
معصومی فر تصریح کرد: خبر مرکز قزوین هم در نیمه ی اول امسال 42 دقیقه خبر را در قالب 33 عنوان خبری از سیما و صدای مرکز قزوین پخش نمود که پوشش خبری مراسم، برنامه ها، همایش های امر به معروف و نهی از منکر از مهمترین این برنامه بود.

1001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها