تجلیل از سربازان نمونه سپاه تنگستان

فرمانده سپاه تنگستان در آیین تجلیل از سربازان نمونه این سپاه گفت: سرباز امانتی در دست نیروهای مسلح است که باید با طی دوره مقدس سربازی ابعاد تربیتی در آنها افزایش یافته و به آغوش خانواده برگردند.
کد خبر: ۸۹۲۳۳۸۲
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، احمد حیدری صبح امروز در آیین تجلیل از سربازان نمونه سپاه امام علی(ع) تنگستان گفت: سربازان وظیفه به عنوان قشر جوان جامعه لباس رزم پوشیده‌اند تا از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند و ما در طول دوران‌ها به ویژه دوران دفاع مقدس شاهد جانفشانی‌های آنان بوده‌ایم و بسیاری از شهدای سرافراز ایران اسلامی از همین قشر هستند.

وی تاکید کرد: تلاش می شود که سربازان در کنار آموزش مسایل نظامی و امنیتی در بعد معنوی، اجتماعی و فرهنگی نیز ارتقا یابند و برای ورود بهتر به زندگی فردی و اجتماعی آماده شوند.

امروز بیش از هر چیز کشور نیازمند حضور جوان پویا و جویای علم هست که البته در مجموعه سپاه سربازانی که برای گذراندن خدمت مقدس سربازی به این نهاد مقدس می آیند با برنامه ریزی که در دستور کار است سعی خواهد شد تا سربازان پس از دوره سربازی هم ابعاد مختلف تربیتی را بگذرانند و هم با یک فن و حرفه آشنا شوند که در این خصوص هماهنگی هایی با مرکز فنی و حرفه ای شهرستان صورت گرفته است.

ارسال نظرات