خبرهای داغ:
همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس صورت گرفت:

دیدار مسئولین شهرستان البرز با امام جمعه شهر الوند

به مناسبت هفته دفاع مقدس مسوولین شهری با امام جمعه شهر الوند حجت السلام علی طهماسبی دیدار کردند و با آرمان های امام راحل ره پیمانی دوباره بستند .
کد خبر: ۸۹۲۲۷۴۸
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین به مناسبت هفته دفاع مقدس مسوولین شهری با امام جمعه شهر الوند حجت السلام علی طهماسبی دیدار کردند و با آرمان های امام راحل ره پیمانی دوباره بستند .
سرهنگ حیدری فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در این مراسم با یاد کردن از شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت : در هشت سال دفاع مقدس با نداشتن امکانات و تجهیزات مسوولین ما چطور در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کردند؟ مردم چگونه پای کار بودند؟ چگونه مردم و مسولین پای آرمان های انقلاب اسلامی ایران ایستادند و از ایران اسلامی دفاع کردند؟
وی افزود : همه با همدلی و اتحاد زیر چتر ولایت مسیر را پیمودند و پیروزی های متعددی برای انقلاب اسلامی ساختند امروز ما ها که قدرت اجرایی شهرستان با ماست باید عامل اتحاد و همدلی را ایجاد کنیم و هم مثل زمان جنگ برای انقلاب و ایران که دشمن دنبال ضربه زدن به این ها هست پای کار باشیم .
حیدری گفت : دشمنان قسم خورد ما که در خاورمیانه تمام امتیازات و چپاول گری هایی که داشتند را از دست دادند به خطر افتاده و آنها عامل اصلی را جمهوری اسلامی ایران می دانند و صدور انقلاب اسلامی به کشور های همسایه مثل عراق سوریه ، لبنان و بحرین که عامل اصلی این صادر کننده انقلاب اسلامی را ایران می دانند لذا دست به دست هم دادند تا به کشور ایران و انقلاب اسلامی ضربه بزنند .
فرمانده سپاه امام رضا (ع)هفته دفاع مقدس در تاریخ ما برگه زرین است همه مردم مسئولین مدیون خون شهدا هستیم لذا از مسوولین گله مندم که در این مراسمات شرکت نمی کنند، بعضی اس ادارات در خصوص هفته دفاع مقدس کمرنگ می بینیم دشمن هم دنبال همین است که ما دفاع مقدس را کمرنگ ببینیم دفاع مقدس نه برای سپاه هست نه برای فرمانداری نه برای امام جمعه ، بلکه دفاع مقدس برای همه ایران است و همه باید نقش خود را در دفاع مقدس ایفا کنیم .
وی از شورای شهر الوند و شهداری فرماندار شهر الوند بابت هماهنگی مراسمات هفته دفاع مقدس تقدیر و تشکر کردند .
وی در پایان گفت : انشالله با اتحاد بین مردم و مسوولین پرچم این انقلاب را به دست صاحب اصلی این انقلاب حضرت حجت ابن الحسن برسانیم .
حجت الاسلام طهماسبی امام جمعه شهر الوند در این مراسم افزود : با توجه به وضیعتی که ما در شروع جنگ تحمیلی در سال 59 و حمله نا جوان مردانه نه فقط عراق بلکه دنیای استکبار داشتیم و شکسته شدن دیوار صوتی با حمله هواپیما های دشمن به سرزمین ما ایران .
وی افزود : در وضیعتی جنگ شروع شد که سپاه پاسداران تازه تشکیل شده بود بسیج تازه سازماندهی شده بود و ارتش هم سامان چندانی نداشت ژاندارمری هم مشغول امنیت داخل کشور بود و هنوز گروهگ های تروریستی در ایران مشغول ترور بودند . آن وضیعت را بسنجیم که ما در آن زمان چه کردیم و به این نکته می رسیم که ما میتوانیم و الان می پینید که توانستیم سوریه الان در غبضه ماست نه به عنوان کشور گشایی نه برای ظلم اپراتوری بلکه به عنوان محور مقاومت به عنوان خنثی کننده توطئه های دشمن بوده .
طهماسبی گفت : حضرت آیت الله جوادی آملی می فرمایند : دفاع مقدس ما جنگ بین ایران عراق نبود جنگ بین ایران اروپا نبود جنگ جهانی سوم بود .
وی در پایان افزود : ما از 51 کشور اسیر داشتیم یک جنگ همه جانبه علیه نظام نو پای اسلامی و این مردم بودند که ایستادگی کردند و اطاعت بی چون چرا از ولی توانست ما را به این جا برساند. .
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها