خبرهای داغ:
استاندار همدان:

ایران ابائی ندارد اقتدارش را بدون برجام ادامه دهد

استاندار همدان گفت: برجام نه قابل تغییر است نه قابل اصلاح بلکه باید برجام با تمام ویژگی‌هایش اجرا شود و ایران ابائی ندارد که اقتدارش را بدون برجام ادامه دهد.
کد خبر: ۸۹۲۱۸۶۸
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹

دفاع مقدس با عاشورا قرابت بسیار نزدیکی داردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدناصر نیکبخت صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح در هفته دفاع مقدس ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تقارن این هفته با دهه اول محرم اظهار داشت: دفاع مقدس با عاشورا قرابت بسیار نزدیکی دارد.

وی عنوان کرد: بهترین دوران دفاع مقدس کشور ایران در مقابل تهاجم و تحریم دشمن بود که در نظام جمهوری اسلامی صورت گرفت.

استاندار همدان با بیان اینکه دفاع مقدس را یک دفاع معمولی نباید گرفت، ابراز داشت: این دفاع به ما آموخت که با پیروی از ولایت و رهبری دلیر و شجاع کشور می توان به پیروزی رسید.

وی در ادامه افزود: دفاع مقدس به ما آموخت که به خدا توکل کنیم و با توکل بر خدا می توان به موفقیت دست یافت چراکه پیروزی در سایه تجهیزات حاصل نمی شود بلکه باید عزم راسخ داشت.

نیکبخت گفت: دفاع مقدس به ما آموخت که رمز و راز پیروزی، وحدت است و این وحدت انسان‌ها را یگانه می‌کند و پیروزی آفرین است.

وی با بیان اینکه در دفاع مقدس همه برای یک هدف دفاع می کنند و همه با صلابت به این اقتدار دسترسی پیدا می کنند،ادامه داد: صدام در خیال خود فکر می کرد ایران تسلیم است و این توهم صدام بر مبنای اطلاعاتی بود که به او داده بودند غافل از اینکه امام(ره) و امت باهم هستند.

استاندار همدان تاکید کرد: امروز باید دفاع مقدس را به عنوان سرمایه برای خود بشناسیم و اگر می‌خواهیم این انقلاب روزبه‌روز موفق‌تر شود باید از مراحل دفاع مقدس درس بگیریم و بهره‌مند شویم.

وی با اشاره به اینکه اگر ما در میز مذاکرات توفیقاتی به دست آوردیم به برکت شهدای بزرگوار و دفاع مقدس ما است، عنوان کرد: ایران امن‌ترین کشور دنیا است و این نعمت در سایه خون پاک شهدا و مردم دیندار به دست آمده و باید قدردان ایثارگری‌های شهدا، رزمندگان و جانبازان باشیم.

نیکبخت با اشاره به اهانت‌های رئیس جمهور نادان و جاهل آمریکا به ملت ایران ابراز داشت: زمانی دشمنان ایران هراسی راه انداختند که ایران پناهگاه مظلومان بود غافل از اینکه دنیا می‌داند و ترامپ فراموش کرده که در تبلیغات ریاست جمهوری چگونه یکدیگر را متهم می‌کردند به اینکه چگونه به داعش و طالبان کمک می‌دادند.

وی در ادامه گفت: برجام نه قابل تغییر است نه قابل اصلاح بلکه باید برجام با تمام ویژگی‌هایش اجرا شود و ایران ابائی ندارد که اقتدارش را بدون برجام ادامه دهد.

استاندار همدان افزود: دفاع مقدس زیباترین و درخشان‌ترین دفاعی است که از گذشته تا حال وجود داشته که با شرایط غیرمنصفانه صورت گرفت و با آن همه هجمه در پایان جنگ یک وجب از خاک ایران در دست دشمن نبود و باید قدردان نیروهای مسلح و مردم باشیم.

وی تاکید کرد: اگر امروز امن ترین کشور دنیا هستیم مرهون خون پاک شهیدانی است که این انقلاب را بیمه کردند که توسط مردم دین مدار و ولایت مدار استان همدان درخشید.

نیکبخت ابراز داشت: مردم همدان در پشتیبانی از جنگ نهایت حمایت را کردند و بیشترین خدمت را به کشور کردند و این مردم بیشترین حملات هوائی و بمباران را به خود دیدند و همچنین در اسکان جنگ زده‌ها نهایت ایثار و دفاع از رزمندگان را داشتند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح در پیشبرد اهداف مقدس نظام اسلامی در همدان همکاری، داشتند و در اجرای اقتصاد مقاومتی و در ایجاد اشتغال از کمک نیروهای مردمی برخوردار باشیم و موفق عمل کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات