خبرهای داغ:
فرمانده سابق سپاه ناحیه کبودراهنگ با اشاره به سخنان مضحک رییس‌جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: هرچند این نوع صحبت کردن نشان از عجز و درماندگی و شکست‌های پی در پی آنها در مناطق مختلف دارد اما جالب بود که سخنان ترامپ توسط خود آمریکایی‌ها به تمسخر گرفته شد.
کد خبر: ۸۹۲۲۰۹۵
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲

سخنان ترامپ نشان از عجز و درماندگی آنهاستبه گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، سرهنگ رشیدی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته کبودراهنگ ضمن تسلیت ماه محرم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: باید رشادت‌های رزمندگان اسلام دردوران دفاع مقدس برای نسل امروز بازگو و تبیین شود.

وی با بیان تاریخچه‌ای از آغاز ناجوانمردانه جنگ تحمیلی توسط صدام گفت: آنها به بهانه‌های واهی جنگ را آغاز و بر ما تحمیل کردند در حالی که از صدور انقلاب ما به کشور خود وحشت داشتند.

فرمانده سابق سپاه ناحیه کبودراهنگ افزود: آنها به خیال خود با اقتدار کامل و پشتیبانی همه جانبه دشمنان انقلاب وارد جنگ با ما شدند و می‌خواستند سه روزه تهران را بگیرند اما به خواست خداوند نتیجه چیز دیگری شد.

وی گفت: البته در اوایل جنگ، با قرار گرفتن جریان لیبرال با محوریت بنی صدر بر امور اجرایی کشور، موفقیت چندانی نداشتیم، اما در ادامه مردم ما هم جریان لیبرال را با چادر زنانه از کشور فراری دادند و هم دشمن غاصب را از کشور عقب راندند و آنها را از کار خود پشیمان کردند.

رشیدی در پایان با اشاره به سخنان مضحک رییس‌جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: هرچند این نوع صحبت کردن نشان از عجز و درماندگی و شکست‌های پی در پی آنها در مناطق مختلف دارد اما جالب بود که سخنان ترامپ توسط خود آمریکایی‌ها به تمسخر گرفته شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات