خبرهای داغ:
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی خبر داد
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح ایجاد کارخانه کالاهای سلامت محور در منطقه چهاردولی گفت: برای فاز اول این کارخانه 100 هکتار در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۸۹۲۵۰۲۰
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸

ایجاد کارخانه کالاهای سلامت محور در منطقه چهاردولی اسدآباداکبر رنجبرزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج دراسدآباد با اشاره به موضوع اشتغال شهرستان اسدآباد اظهار داشت: به علت محدودیت جذب نیرو در سطح دولتی باید هدف ما در این زمینه معطوف به بخش خصوصی باشد تا بتوانیم با معضل بیکاری مقابله کنیم.

وی با بیان اینکه طرح ذوب‌آهن اسدآباد پس از دو دهه و در دوره هشتم مجلس افتتاح شد، افزود: با گسترش این کارخانه می‌توان نسبت به اشتغال جوانان شهرستان اقدام کرد.

عضوهیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی همچنین به تصویب طرح اعطای وام به روستاییان برای اشتغالزایی خانگی اشاره و خاطرنشان کرد: با این مصوبه مجلس می‌توان تحرکی در اشتغال روستاییان به وجود آورد.

وی در ادامه اضافه کرد: باید با بهسازی و حل مشکل آب شرب روستاها از مهاجرت آنان جلوگیری کنیم.

رنجبرزاده در بخش دیگری از سخنانش به طرح ایجاد کارخانه کالاهای سلامت محور در منطقه چهاردولی اشاره کرد و گفت: برای فاز اول این کارخانه 100 هکتار در نظر گرفته شده است که در صورت احداث کمک بسیاری به حل مشکل بیکاری شهرستان خواهد کرد.

وی عنوان کرد: دو طرح کارخانه پتروشیمی و قطعات خودرو نیز از طرح‌هایی است که موافقت اولیه برای احداث آنان گرفته شده و در مرحله جذب سرمایه‌گذار هستند. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات