با حضور کارکنان

مراسم استقبال از ماه محرم در سپاه شهرستان بوشهر برگزار شد

بوشهر _ صبح امروز مراسم استقبال از محرم در ناحیه مقاومت سپاه شهرستان بوشهر با حضور بسیجیان و کارکنان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۱۵۲۵
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان بوشهر _ صبح امروز مراسم استقبال از محرم در ناحیه مقاومت سپاه شهرستان بوشهر با حضور بسیجیان و کارکنان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین انصاری نژاد مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بوشهر با بیان تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه  محرم، گفت: در ایام سوگواری سید سالار شهیدان باید برنامه ها هر چه با شکوه برگزارشود.

وی ادامه داد: محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر است، محرم بهار شور و شعور است ، بهار عاطفه و ایمان است ، بهار شهادت و ایثار است محرم ماه انس با ولی خداست.

انصاری نژاد اظهار کرد: داستان کربلا یک تاریخ نیست، داستان یک سرزمین نیست بلکه داستان کربلا یک فرهنگ است یک رود جاری است و امام حسین ع به ما درس شجاعت و ایثار و از خود گذشتگی دادند و به ما آموختند که زیر بار ظلم و ستم نرویم.

وی با بیان اینکه روز واقعه تمام آسمان برای حضرت اباعبدالله گریستند و به عبارتی نظم اسمان بهم خورد، افزود: کسانی که در مراسمات بنام امام حسین ع خدمت می کنند و اشک می ریزند و توبه می کنند فردای قیامت امام حسین ع شفیع آنان خواهد بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بوشهر ابراز کرد: یکی از توبه کنندگان واقعی جناب حر بود، او از فرماندهان نظامی کوفه که پیش از واقعه عاشورا مأموریت یافت با سپاه هزار نفری، مانع حرکت امام حسین(ع) به سوی کوفه و همچنین مانع بازگشت ایشان شود.

وی خاطرنشان کرد: روز عاشورا حر به امام پیوست و در دفاع از ایشان جنگید و به شهادت  رسید و حر به سبب پشیمانی از اقدام خود و پیوستن به امام حسین(ع)، نزد شیعیان حرمتی خاص دارد که شیعیان وی را را نماد امید به قبولی توبه و رستگاری می شناسند.

در ادامهاین مراسم سعید رستم پور از مداحان اهل بیت فضای مراسم را معطر و درپایان مراسم از سعید نوذری مسئول بسیج هنرمندان سپاه شهرستان بوشهر تجلیل بعمل آمد. انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظرات