هیئت رئیسه جدید مجمع بسیجیان ساوه معرفی شدند/حضور افراد نخبه در بسیج ظرفیت عظیمی برای تحقق ماموریت‌ها

جانشین ناحیه مقاومت بسیج ساوه حضور افراد نخبه و صاحبنظر در بسیج را ظرفیت عظیمی برای تحقق ماموریت‌های این نیروی مردمی دانست.
کد خبر: ۸۹۲۱۳۵۸
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با برگزاری اجلاس عمومی مجمع بسیج شهرستان ساوه در سپاه ناحیه ساوه انتخابات هیئت رئیسه مجمع بسیج این شهرستان با رای‌گیری اعضا برای انتخاب رئیس، نائب رئیس دوم و بازرسان برگزار شد.

سرهنگ دوم پاسدار محمد شریف جانشین ناحیه مقاومت بسیج ساوه در این اجلاس، حضور افراد نخبه و صاحبنظر در بسیج را ظرفیت عظیمی برای تحقق ماموریت‌های این نیروی مردمی دانست و افزود: تشکیل مجمع بسیجیان شهرستان برکات و دستاوردهای بسیار زیادی را برای شهرستان به ارمغان آورده و یک ظرفیت بزرگ فکری و علمی در این نیروی مردمی ایجاد شده است.

وی افزود:رصد وقایع و بررسی نیازهای شهرستان به درستی در این مجمع صورت گرفته و با طرح این موارد در کارگروه‌های تخصصی در جلسات هیئت رئیسه به خوبی مورد بحث و واکاوی قرار می‌گیرد و برای برطرف شدن معضلات جامعه در حوزه‌های گوناگون تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی می‌شود.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج ساوه تصریح کرد:  امروز وظیفه یکایک ما بسیار خطیر و سنگین است و بسیج به عنوان نیروی مردمی ولایتمدار کارآمد در هر صحنه‌ای که نظام اسلامی به آن نیازمند باشد، بوده و در تمامی عرصه‌ها حضور پیدا می‌کند.


در این انتخابات "داود تنها" به عنوان رییس، "ابوالفضل دانیالی" نایب رئیس دوم، "حسن شیخلر" و "محمد رشید" به عنوان بازرس انتخاب شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات