مرکز مقاومت بسیج امام حسین(ع) دلوار:

برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دلوار تشریح شد

جانشین فرماندهی مرکز مقاومت بسیج امام حسین(ع) دلوار، برنامه‌های پیش‌بینی شده برای گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در این بخش را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۹۲۱۰۲۵
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرنگار خبر گزار ی بسیج از دلوار، سرگرد پاسدار محمد بهزادی جانشین فرماندهی سپاه دلوار گفت: هدف از پیش‌بینی و اجرای برنامه‌های گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، حفظ و نشر  آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ولایت مداری، مقاومت، جهاد، شهادت و خودباوری دینی و ملی است .

بهزادی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با ایام محرم، لزوم پرداختن به برنامه‌هایی با بهره‌گیری از مراسم‌های ویژه دهه اول محرم و ایجاد فضای تبلیغاتی خاص را یادآور شد.

وی در ادامه عنوان داشت: دفاع مقدس با حماسه عاشورا پیوند عمیقی دارد و به همین علت برنامه های امسال بیش ازگذشته رنگ وبویی عاشورایی دارد.

بهزادی در ادامه افزود: امسال در سطح مرکز مقاومت بسیج امام حسین (ع) دلوار و حوزه های مقاومت این مرکز بیش از 30 برنامه شاخص در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد که یکی از این برنامه ها برگزاری دعای ندبه در سالن ورزشی شهدای شهر دلوار است که به صورت پخش سراسری از صدا و سیما در تاریخ جمعه 31 شهریور ماه همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس صورت خواهد گرفت.

پایان خبر/

ارسال نظرات