فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه:

65 عنوان برنامه هفته دفاع مقدس در زرندیه برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه گفت: امسال به منظور تبیین رشادت‌های سلحشوران هشت سال دفاع مقدس برای نسل‌های آتی کشور 65 عنوان برنامه در شهرستان زرندیه تدارک و اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۸۹۲۰۷۹۷
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸

سرگرد پاسدار محمد مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی، با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: امروز جامعه اسلامی بیش از هر زمان دیگری به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز دارد و هفته دفاع مقدس این فرصت را در اختیار تمامی افراد قرار می‌دهد تا این ارزش‌ها به نسل جوان منتقل شود.

وی افزود: باتوجه به اینکه نسل جوان دوران دفاع مقدس را درک نکرده‌اند و این هفته فرصتی برای تبیین حقایق این دوران است، گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس شهرستان زرندیه از فردا با برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی و رژه نیروهای مسلح آغاز خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه تصریح کرد: امسال به منظور تبیین رشادت‌های سلحشوران هشت سال دفاع مقدس برای نسل‌های آتی کشور 65 عنوان برنامه در شهرستان زرندیه تدارک و اجرایی می‌شود.

سرگرد پاسدار مهجوری با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: برگزاری 5 یادواره شهدا به منظور تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در شهرهای پرندک، مامونیه، خشکرود و زاویه، و در روستاهای خورشیدآباد و موسی‌آباد، گلباران قبور شهدا،  دیدار با خانواده شهدا، تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، دیدار جانبازان و ایثارگران، برنامه «یک مسجد، یک فرمانده، یک خاطره»، برگزاری دو یادواره شهید محله و برگزاری یادواره شهدای اصناف از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای این هفته است.

وی افزود: برگزاری صبحگاه مشترک دانش‌آموزی، برپایی ایستگاه‌های نقاشی، مسابقات فرهنگی و رزشی، گرامیداشت هفته دفاع مقدس، شب شعر و خاطره‌گویی، ایجاد غرفه‌های قصه‌گویی، به صدا درآمدن زنگ مقاومت، میقات صالحین و نشست بصیرتی سرگروه‌های صالحین اجرا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه تصریح کرد: هدف اصلی از انقلاب اسلامی خدمت به محرومان بود که در این راستا اعزام اکیپ پزشکی، افتتاح دو سالن ورزشی صالحین در شهر خشکرود و پرندک را خواهیم داشت.

سرگرد پاسدار مهجوری بااشاره به همزمانی ایام محرم با هفته دفاع مقدس گفت: برگزاری همایش «احلی من العسل»، دیدار با ائمه جمعه شهرستان، تجمع و بزرگداشت هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر، همایش «لبیک یا حسین»، «نهضت ما زنده‌ایم»،  برگزاری دوره فقه بازار، گردهمایی طلایه‌داران اصناف، برگزاری نمایشگاه کتاب با موضوع دفاع مقدس و امر به معروف بخش‌های دیگر این برنامه‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات