خبرهای داغ:
معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه:

برگزاری مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش کرمانشاه

معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: دوازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش و تعاون استان کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۲۰۶۸۸
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، امین الله سلیمانی، اظهار داشت: به منظور تقویت و تعمیق معارف اسلامی و قرآنی، دوازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش و تعاون استان آبان ماه امسال برگزار می گردد.

 

وی بیان کرد: تمام کارگران، کارفرمایان، تعاونگران و افراد تحت پوشش خدمات بهزیستی و تامین اجتماعی و خانواده های محترم ایشان شامل همسر و فرزندان که سن آنان بالاتر از 15 سال بوده و حداکثر سن ایشان تابع مقررات سرپرستی فرزند باشد، می توانند در این دوره از مسابقات قرآنی شرکت نمایند.

 

سلیمانی افزود: رشته قرائت، ترتیل، حفظ (شاخه های 10 جزء، 20 جزء و کل) و مفاهیم (جلد بیست و دوم تفسیر نمونه از چاپ 27 جلدی دارالکتب الاسلامیه ( بصورت تستی) رشته های مورد نظر این دوره از مسابقات بوده که در دو گروه خواهران و برادران برگزار می‌شود.

 

وی گفت: علاقمندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در مرکز استان به دفتر مدیریت اجتماعی و فرهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان واقع در خیابان آیت الله اشرفی اصفهانی، ساختمان سابق استانداری مراجعه و در شهرستانها به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان مربوطه حداکثر تا تاریخ  96/7/20مراجعه نمایند.

 

معاون اجتماعی فرهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه افزود: نفرات برتر و برگزیده استانی به مرحله کشوری مسابقات معرفی خواهند شد.

ارسال نظرات