خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز:

رمزپیروزی در 8سال دفاع مقدس اطاعت از ولی امر مسلمین بود

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: یکی از درس هایی که باید از رزمندگان دفاع مقدس گرفت ولایت پذیری و اطاعت از رهبری است ، گفتمان سازی فرمایشات مقام معظم رهبری است در این مرحله شما بسجیان پیش قدم باشید .
کد خبر: ۸۹۱۹۵۲۵
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ علیرضا حیدری فرمانده سپاه امام رضا (ع) در مراسم صبحگاه گردان الی بیت المقدس شهر الوند در پادگان سید الشهدا استان قزوین با توجه به نزدیک بودن هفته دفاع مقدس گفت : دفاع مقدس و روزهای آن باید گرامیداشت چرا که باید ثابت کنیم همچنان مدافع مدافع ارزش های انقلاب اسلامی هستیم .
وی با عرض خسته نباشید به بسیجیان گردان الی بیت المقدس افزود :امروز اگر امنیت و آرامش در کشور حاکم است به برکت خون شهدا و مدافعان حرم و شهدای هشت سال دفاع مقدس است .
وی افزود شما بسیجیان همیشه در همه صحنه ها حضور داشتید چه در انقلاب چه در جنگ تحمیلی و چه در حال حاظر در سوریه و عراق .
حیدری ادامه داد : یکی از رمز های پیروزی در 8سال دفاع مقدس اطاعت از ولی امر مسلمین بود که رزمندگان 8سال دفاع مقدس این موضوع را به نحو احسن انجام دادند و به فرمایشات امام خمینی (ره) که گفته بودند جزایر باید حفظ شوند گوش دادند. تمام رزمندگان با کمترین تجهیزات ولی با سلاحی به نام ایمان در مقابل دهها کشور ایستادگی کردند و به فرمایش امام خمینی ره گوش دادند .
وی تبیین کرد: یکی از درس هایی که باید از رزمندگان دفاع مقدس گرفت ولایت پذیری و اطاعت از رهبری است ، گفتمان سازی فرمایشات مقام معظم رهبری است در این مرحله شما بسجیان پیش قدم باشید .
فرمانده سپاه امام رضا (ع ) گفت : دیگر درسی که باید از رزمندگان یاد بگیریم و رمز پیروزی رزمندگان این بوده است که در راه خدا قدم گذاشتند حضور شما در این فروخانی ها باید برای خدا باشد همه کار ما راه ما اندیشه ما باید در راه خدا باشد باید برای خداباشد . اگر ارتش ما در مقابل ارتش دنیا حرفی برای گفتن دارد رمز پیروزی همین تقوای رزمندگان است .
حیدری با بیان این که دیگر رمز پیروزی انقلاب اسلامی مردمی بودن انقلاب بود گفت : اگر ارتش و سپاه مختص در مقابل دشمن ایستادگی می کرد این پیروزی ها آید کشور ما و جمهوری اسلامی ایران نمی شد. پشتوانه اصلی دفاع مقدس مردم بودند تفکر بسیجی بود حضور مردم در عرصه بود . امروز در همه عرصه ها باید مردم را دخیل دهیم امروز اگر مشکل اقتصادی داریم رمز موفقیت حضور مردم در همه عرصه های اقتصادی اجتماعی کشور است و نباید مردم را جدایی از خود بدانیم .
حیدری در پایان گفت : ماباید شهدا را الگو و اسوه در تمام کارها خود بدانیم و مردم دار باشم مثل شهید باکری که هیچ موقع خود را جدا از ملت مردم نمی دانست و اگر مسولیتی داشت همانند مردم و در بین مردم زندگی می کرد و اگر راه این شهدا هارا ادامه دادیم در دنیا و اخرت عاقبت به خیر خواهیم شد .
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها