خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه انصار الحسین(ع) همدان:

بقا و حیات همه ما به ولایت فقیه بستگی دارد

معاون هماهنگ کننده سپاه انصار الحسین(ع) همدان با اشاره به اهمیت جایگاه ولایت گفت: بقا و حیات همه ما به ولایت فقیه بستگی دارد.
کد خبر: ۸۹۱۹۰۳۹
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱

بقا و حیات همه ما به ولایت فقیه بستگی داردبه گزارش خبرگزاری بسیج در نهاوند، مصطفی رستمی امروز در محفل انس و مودت فرهنگی و ورزشی بازنشستگان سپاه نهاوند که با رویکرد ورزشی برگزار شد، با اشاره به فرموده امام خمینی(ره) اظهار داشت: انقلاب اسلامی در دست ما امانت است و باید از این نظام و انقلاب محافظت کنیم.

وی با تأکید بر حفظ و حراست از انقلاب و ارزش‌های آن افزود: این انقلاب زمینه‌ساز حکومت اسلامی حضرت مهدی(عج) است و نباید کنار گذاشته شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصار الحسین(ع) همدان گفت: بقا و حیات همه ما به ولایت فقیه بستگی دارد، ولایت یعنی حکومت و این حکومت و انقلاب ماحصل خون حضرت زهرا(س) و شهادت حضرت علی(ع) و دیگر ائمه اطهار(ع) و زمینه ساز حکومت اسلامی حضرت مهدی (عج) است که به فرموده حضرت امام(ره) حفظ نظام و انقلاب از اوجب واجبات است و باید از آن مراقبت کنیم .

وی در ادامه با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن و ضرورت حفظ نظام خانواده عنوان کرد: دشمن از طریق ماهواره و فضای مجازی قصد دارد نظام خانواده را از هم بپاشد بنابراین مردم باید همیشه بیدار باشند تا دشمن نتواند به این هدف خود برسد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات