امام جمعه نهاوند گفت: اگر در اسلام امر به معروف و نهی از منکر واجب شده است به خاطر صیانت سلامتی روح و روان انسان‌ها است.
کد خبر: ۸۹۱۸۷۲۳
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۲

امر به معروف برای صیانت سلامتی روح و روان انسان‌هاستبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی امروز در همایش توجیهی شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان نهاوند بیان داشت: در آستانه ماه محرم هستیم و دهه اول محرم دهه امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با بیان اینکه قیام اباعبدالله الحسین(ع) از همه ابعاد یک امر به معروف عملی است، افزود: این نظام و انقلاب نیز مصداق یک امر به معروف و نهی از منکر است منکری که طاغوت بود و کنار زده شد و معروفی که اسلام است و نظام ولایتی در این جامعه محقق شد .

امام جمعه نهاوند گفت: اگر در اسلام امر به معروف و نهی از منکر واجب شده است به خاطر صیانت سلامتی روح و روان انسان‌ها است .

وی تصریح کرد: انسان عاقل و بالغ باید همه اعضا و جوارحش را کنترل کند و اگر این کار را نکرد هم دنیا و هم آخرت خود را به خطر می‌اندازد .

مغیثی ابراز داشت: اسلام برای اینکه سعادت دنیا و آخرت و سلامت جسم و روح انسان را می‌خواهد برای سلامت و ادامه حیات جسم خداوند دهان و بینی را مجرای تغذیه و برای سلامت و تغذیه روح و چشم و گوش را مجرای تغذیه قرار داده است پس مراقب باشیم که جسم و روحمان آسیب نبیند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات