مسئول کانون بسیج فرهنگیان جوکار با بیان اینکه امروز خاکریز ما در فلسطین و لبنان و سوریه است، گفت: همه باید بسیجی وار برای خدمت به جامعه مهیا باشیم و به فکر آبادانی کشور خود باشیم و نباید دست خود را به سوی بیگانگان دراز کنیم.
کد خبر: ۸۹۱۹۲۸۲
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴

همه باید بسیجی‌وار برای خدمت به جامعه مهیا باشیمسرهنگ حمید مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر ضمن تبریک بهار تعلیم و تربیت و هفته دفاع مقدس اظهار داشت: فرهنگیان و دبیران و معلمان مهمترین قشر اجتماع هستند و باید به هنر خود ببالند چراکه تعلیم و تربیت آیندگان جامعه به دست پر توان آنها است.

وی افزود: همه باید در راستای کار فرهنگی و ارزشی جامعه تلاش کنیم تا بتوانیم یک گام مثبت در تحقق منویات مقام معظم رهبری برداریم.

مسئول کانون بسیج فرهنگیان جوکار با اشاره به حدیثی از حضرت علی (ع) گفت:همه ما مسئول هستیم و فرد غیرمسئولی وجود ندارد.

وی تأکید کرد: همه باید از ولایت پیروی کنیم و قدردان ولایت و شهدا باشیم چراکه امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورده‌اند.

مرادی با بیان اینکه شهدا دین سنگینی بر گردن ما دارند، افزود: اگر شهدای مدافع حرم نبودند به فرموده مقام معظم رهبری امروز ما باید در کرمانشاه و همدان با دشمن مقابله می‌کردیم .

وی با بیان اینکه امروز خاکریز ما در فلسطین و لبنان و سوریه است، گفت: همه باید بسیجی وار برای خدمت به جامعه مهیا باشیم و به فکر آبادانی کشور خود باشیم و نباید دست خود را به سوی بیگانگان دراز کنیم.

مسئول کانون بسیج فرهنگیان جوکار تصریح کرد: اگر به تاریخ نگاه کنیم بیگانگان به فکر منافع خود بوده‌اند و کشور ما را تک محصولی قرار داده‌اند و به ما خیانت کرده‌اند بنابراین ما باید بصیرت داشته باشیم و به فکر پویایی جامعه و کشور خود باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات