خبرهای داغ:
رئیس کمیته بین‌الملل انجمن اسلامی دانشگاه شیراز:

نسل‌کشی مسلمانان میانمار یادآور فجایع تلخ صهیونیست‌ها/ رسالت بین‌المللی دانشجویان جهان اسلام مطالبه حقوق مسلمانان میانمار است

رئیس کمیته بین‌الملل انجمن اسلامی دانشگاه شیراز با اشاره به فجایع انسانی در میانمار که یادآور فجایع تلخ صهیونیست‌ها در سرزمین های اسلامی است، گفت: در صورت ادامه نسل‌کشی باید مسلمانان میانمار برای دفاع از حقوق خود تجهیز شوند.
کد خبر: ۸۹۱۷۱۹۸
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹

محمد رئوف ضمن ابراز همدردی با مسلمانان مظلوم میانمار گفت: سکوت مرگبار مجامع بین‌المللی و مدعیان حقوق بشری در فاجعه کشتار وسیع مسلمانان میانمار مایه تأسف و نگرانی بسیار است.

رئیس کمیته بین‌الملل انجمن اسلامی دانشگاه شیراز افزود: رسالت بین‌المللی دانشجویان جهان اسلام آن است که در برابر این فجایع، حقوق مسلمانان مظلوم میانمار را مطالبه کنند و با به چالش کشاندن مدعیان ساکت حقوق بشر از بی‌تفاوتی نسبت به این فاجعه بکاهند.

رئوف تأکید کرد: زندگی توأم با امنیت و آرامش حق مسلمانان میانمار است و هیچ‌کس اجازه ندارد آن‌ها را از این حق محروم سازد.

وی تصریح کرد: اخراج مسلمانان میانمار یادآور فجایع تلخ و فراموش‌نشدنی صهیونیست‌های غاصب در حق ملت مظلوم فلسطین است و مسلمانان میانمار باید از حق زندگی و آسایش در کشور خود برخوردار باشند.

دبیر انجمن اسلامی دانشگاه شیراز بابیان اینکه در صورت ادامه این نسل‌کشی‌ها باید همان‌گونه که ملت مظلوم فلسطین در مقابل دشمن صهیونیستی تجهیز شدند، مسلمانان بی‌پناه میانمار نیز مجهز باشند تا حقوق خود را استیفا کنند، گفت: این فجایع جبران‌ناپذیر با چراغ سبز دولت‌های غربی، آمریکا و رژیم صهیونیستی در حال انجام است.

وی وظیفه‌ی همه دانشجویان جهان اسلام را روشنگری و محکومیت این حادثه و ایجاد اتحاد در میان ملت‌های مسلمان در جهت دفاع از مسلمانان مظلوم میانمار دانست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها