خبرهای داغ:
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی فارس:

«فصل شیدایی» باعث شگفتی کارگردانان باسابقه شد/ مردم خودشان مُبلّغ این نمایش شده‌اند

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان فارس با بیان اینکه نمایش «فصل شیدایی» در شیراز باعث تعجب کارگردانان باتجربه و باسابقه شده است، گفت: اگر بخواهم یک جمله در مورد این کار بگویم باید گفت «حضور در معرکه»!
کد خبر: ۸۹۱۷۱۵۹
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳

حجت‌الاسلام سید محمد انجوی‌نژاد در حاشیه برگزاری نمایش فصل شیدایی  در شیراز اظهار داشت: نمایش فصل شیدایی دارای چنان تلفیق هنرمندانه‌ای است که حتی افرادی که 20 سال کارگردان بوده‌اند را به شگفتی واداشته و با دیدن صحنه‌های آن تعجب کرده‌اند.

وی افزود: این نمایش خصوصیات ویژه‌ای داشت که مخاطب طی آن فراتر از یک تئاتر را می‌بیند، چراکه هنرپیشه را کنار دست خود دیده و بوی واقعه را با مشامش حس می‌کند.
انجوی‌نژاد اضافه کرد: تأثیر این نمایش به بودن وسط اجرا است تا کاملاً فضا را درک کنید.
وی همچنین با بیان اینکه کار خوب خودش را نشان می‌دهد و نیازی به تبلیغات کلیشه‌ای ندارد، خاطرنشان کرد: مردمی که به اینجا آمدند خودشان مُبلّغ کار برای شب‌های بعد شدند.
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی فارس تصریح کرد: همان‌طور که پیش‌بینی شده بود، شب‌به‌شب اینجا شلوغ‌تر شد و جالب اینجاست که مخاطبین این کار کسانی نیستند که ما دنبال آن‌ها بودیم و یا تبلیغ می‌کردیم، بنابراین مشخص است که این نمایش خودش را به‌ خوبی نشان داده است.
وی در پایان اظهار داشت: اگر بخواهم یک جمله در مورد این کار بگویم باید گفت «حضور در معرکه»!

ارسال نظرات
پر بیننده ها