خبرهای داغ:
معاون سیاسی امنیتی استانداری آذربایجان شرقی:

مدیری که برنامه اش اجرای روتین اداری باشد به درد مدیریت نمی خورد

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در آیین معارفه فرماندار جدید اهر ضرورت برون رفت از وضعیت فعلی را اجرای مدیریت جهادی و انقلابی عنوان و تاکید کرد: مدیری که تنها برنامه اش اجرای برنامه ای روتین اداری است به درد مدیریت جهادی نمی خورد.
کد خبر: ۸۹۱۶۲۷۹
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سعید شبستری افزود: با اینگونه مدیران ضعیف نیازی نداریم و باید مدیری انتخاب کنیم که شبانه روز در فکر خدمت به مردم  و دغدغه اش حل مشکلات مردم در حوزه فعالیت خود باشد.

وی ادامه داد: دیگر انتخابات تمام شده و همه باید دست به دست هم دهیم تا اهداف نظام و انقلاب و سیاست های دولت را در بحث اشتغال و سرمایه گذاری و توسعه سایر بخش ها به نحو احسن و ممکن به سرانجام برسانیم.

شبستری تاکید کرد: همچنانکه رئیس جمهور متعلق به همه مردم است، استاندار، مدیران کل و فرمانداران نیز فرماندار همه احاد مردم هستند نه نماینده یک قشر یا حزب خاص و باید همه با تعامل و همفکری در فکر توسعه و عمران و آبادانی کشورمان باشیم.

معاون ساسی امنیتی استاندار اضافه کرد: باید مرز بندی ها را از بین ببریم و فضایی را فراهم کنیم تا یکدیگر را در مقابل هم قرار نداده تا دشمن فرصت استفاده از این اختلافات را نداشته باشد.

وی تأکید کرد: امروز برنامه دشمن ایجاد اختلاف بین نیروی انقلابی بوده و همه ما باید با وحدت و همدلی فرصت سوء استفاده دشمن را بگیریم.

شبستری با اشاره به ظرفیت های اقتصادی منطقه ارسباران و شهرستان اهر افزود: انتظار داریم فرماندار جدید اهر از قابلیت های معدنی و گردشگری و کشاورزی منطقه برای ایجاد اشتغال پایدار تلاش مضاعف کند.

این مقام ارشد استانی افزود: دشمن در فکر ایجاد بحران در کشور بوده اما به برکت نیروهای نظامی و انتظامی، امنیت و قضایی آذربایجان شرقی رتبه برتر امنیتی را در کشور دارد و این به برکت ایثارگری ها و تلاش دستگاه های ذیربط و خون پاک شهداست و این صندلی هایی که مدیران و مسئولان به آن تکیه زده اند در سایه خون پاک شهدا بوجود آمده که باید همه این دستاوردها را پاس بداریم.

 

ارسال نظرات