خبرهای داغ:
مدیرکل زندان‌های استان همدان تأکید کرد

لزوم اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و تربیتی در زندان‌ها

مدیرکل زندان‌های استان همدان گفت: با توجه به اینکه بیشتر برنامه‌ها در زندان‌ها فرهنگی و تربیتی است اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و تربیتی در زندان‌های استان اهمیت ویژه‌ای دارد.
کد خبر: ۸۹۱۶۰۰۲
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸

لزوم اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و تربیتی در زندان‌هابه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسن محمدیاری امروز در جلسه شورای اداری و برنامه‌ریزی اداره کل زندان‌های همدان اظهار داشت: با توجه به اینکه بیشتر برنامه‌ها در زندان‌ها فرهنگی و تربیتی است اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و تربیتی در زندان‌های استان اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی با تاکید بر لزوم تقویت بیش از پیش و همه جانبه برنامه‌های فرهنگی  در زندان‌ها افزود: برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و تربیتی از تمام ظرفیت‌های موجود در زندان‌ها به ویژه در زندان همدان استفاده کنید و در این زمینه باید برنامه‌های کیفی و تاثیرگذار اجرا شود.

مدیرکل زندان‌های استان همدان با  تاکید بر اهتمام بیشتر در رسیدگی به وضعیت زندانیان تحت قرار و بلاتکلیف  خاطرنشان کرد: روسای زندان‌ها این مهم را مورد توجه قرار داده تا  با پیگیری به موقع پرونده‎های آنان بتوانیم در حل مشکلات آنها کمک کنیم.

وی در ادامه بر بازدید از زندان‌ها، برگزاری مستمر جلسات امر به معروف و نهی از منکر، ستاد اقامه نماز، کمیته عفاف و حجاب، مستندسازی اقدامات، یکسان سازی گواهینامه‌های فرهنگی در زندان‌ها، برگزاری دوره‌های آموزشی، تشکیل پرونده شخصیت در زندان‌ها، برگزاری جلسات تخصصی مسئولین با کارکنان و صدور احکام کارگروه مراکز مشاوره و روان درمانی  تاكيد کرد و مقرر شد روسای زندان‌ها  و مسئولان ستادی  موارد را تا حصول نتيجه لازم دنبال كند.    

در پایان جلسه نیز هر یک از روسای زندان ها و مسئولان ستادی اداره کل به بیان نظرها و پیشنهادهای خود پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات