خبرهای داغ:
به همت بسیجیان همدانی صورت گرفت؛

راه‌اندازی کارگاه تولیدات نانو برای اولین بار در شهرستان همدان

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری و تأکیدات ایشان بر خودباوری و خوداشتغالی، به همت بسیجیان کارگاه تولیدات نانو برای اولین بار در شهرستان همدان راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۸۹۱۵۳۴۸
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹

راه‌اندازی کارگاه تولیدات نانو برای اولین بار در شهرستان همدانهادی گلیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در راستای اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال و منویات مقام معظم رهبری و تأکیدات ایشان بر خودباوری و خود اشتغالی و به همت بسیجیان کارگاه تولیدات نانو برای اولین بار در شهرستان همدان با مدیریت یکی از بسیجیان دلسوز راه‌اندازی شد.

وی با اشاره به اشتغالزایی این کارگاه افزود: راه‌اندازی این طرح به طور مستقیم وغیر مستقیم برای 300 نفر اشتغال ایجاد کرده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان در ادامه ابراز داشت: این بسیجی تمام هزینه راه‌اندازی این کار تولیدی را خود پرداخت کرده است.

وی با اشاره به همت والای این بسیجی و تولیدات این کارگاه گفت: تولیدات نانو برای مصارف ساختمانی، مواد شوینده و آشپزخانه و ده‌ها مورد دیگر است.

گلیان با بیان اینکه این پیامی به استکبار جهانی است، خاطرنشان کرد: در ایران اسلامی جوانانی هستند که با دست خالی کارهای بزرگی در مقابل زورگویان شرق و غرب انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات