خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ عنوان کرد

شهید «حججی» الگوی جامع و کاملی از یک جوان مومن انقلابی

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: شهید «حججی» مصداق و الگوی جامع و کاملی از یک جوان مومن انقلابی است.
کد خبر: ۸۹۱۴۲۵۹
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۷

شهید «حججی» الگوی جامع و کاملی از یک جوان مومن انقلابیسرهنگ محمود بداغی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شهدا به مثابه چرا‌ های هدایت به صراط مستقیم و هدایتگران بی‌بدیل برای مردم به خصوص نسل جوان هستند.

وی با اشاره به جایگاه رفیع شهدا در دین مبین اسلام گفت: خون پاک شهید اثرات و برکات زیادی در جامعه دارد و چه بسیار انسان‌هایی که مسیر زندگی آنها بعد از آشنایی با یک شهید و به برکت خون همین شهید تغییر یافته و تحول بزرگی در زندگی آنها ایجاد شده است.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ با اشاره به وظیفه امروز ما در قبال شهدا بیان داشت: همه ما در برابر شهدا مسئول هستیم و وظایف سنگینی در این زمینه برعهده داریم.

وی اضافه کرد: تبیین سیره و اهداف و آرمان‌های شهدا برای مردم بر همه ما تکلیف و وظیفه است و اگر به این وظیفه به خوبی عمل نکنیم روز قیامت در محضر خدای متعال شرمنده شهدا خواهیم شد.

بداغی ادامه داد: یکی از برجسته‌ترین و خاص‌ترین شهدای عصر ما شهید «محسن حججی»  است که به حق یک مصداق و الگو جامع و  کاملی از یک جوان مومن انقلابی است.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد این شهید بزرگوار گفت: شهید «حججی» از افتخارات این نظام و انقلاب است و باید همه در راستای معرفی سیره زندگی  این شهید عزیز به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنیم و بدانیم که این تلاش‌ها نیز خود یک جهاد است و به فرموده  مقام معظم رهبری «زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست».

انتهای پیام/

ارسال نظرات