خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

همه مسلمانان جهان در جبهه ای واحد در برابر کفرواستکبار قرار دارند

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بیان کرد: مسلمانان جهان همه یک جبهه مقاومت را تشکیل می‌دهند که کفر، استکبار و صهیونیست در مقابل آنها قرار دارد و ما به عنوان یک یَد واحده باید این اتحاد و وحدت خود را برای همیشه حفظ کنیم.
کد خبر: ۸۹۱۱۹۲۲
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی در دیدار با مجموعه فرهنگی-جهادی سپاه بدر کربلا اظهار کرد: عزت، افتخار و اقتدار مومنان و انس بین قلوب مسلمانان، از جمله موهبت‌های الهی است که باید به واسطه این نعمت‌ها شاکر خدای متعال باشیم.
وی افزود: در دوران دفاع مقدس اعتقاد ما این بود که حکومت بعثی با مسلمانان می‌جنگد و این مسلمانان را نیروهای شیعه و سنی ایرانی و عراقی تشکیل می‌دادند و همه ید واحده برای مقابله با صدام و نیروهایش بودند.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین ابراز کرد: مسلمانان در کل جهان همه یک جبهه مقاومت را تشکیل می‌دهند که کفر، استکبار و صهیونیست در مقابل آنها قرار دارد و ما به عنوان یک ید واحده باید این اتحاد و وحدت خود را برای همیشه حفظ کنیم.
وی با بیان اینکه در قرآن کریم خدای متعال صف آرایی دو جبهه را در مقابل هم نشان داده است، اذعان کرد: اراده خدا و اراده کفر، استکبار و شیطان همیشه در برابر هم قرار دارند و اراده شیطانی با طرافداران خود به دنبال خاموش کردن نور الهی هستند؛ اما خداوند به ما وعده پیروزی در صورت استقامت داده است.
امام جمعه قزوین بیان کرد: امیدوارم در یک مجموعه از دوستان عراقی، سوری، یمنی، بحرینی، لبنانی، فلسطینی و دیگر کشورهای اسلامی در کنار یکدیگر جمع شویم و باهم برای پیشرفت اسلام و مسلمانان برنامه ریزی داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه آینده جهان متعلق به مسلمانان جهان است، عنوان کرد: سید حسن نصرالله اخیرا گفته است که ما به امید خدا بزودی در قدس نماز اقامه خواهیم کرد و من حرفی را که قبول نداشته باشم مطرح نمی‌کنم، همچنین رهبر معظم ما فرمودند که اگر اسرائیل غلطی بکند تلاویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم.
در ابتدای این مراسم محمود کهربایی، معاون مجموعه فرهنگی-جهادی سپاه بدر کربلا، با اشاره به همکاری‌های خوب ستاد عتبات عالیات قزوین گفت: یکی از بهترین برنامه‌های فرهنگی بین سپاه بدر و ستاد عتبات قزوین برگزاری اردوهای جهادی با حضور جوانان ایرانی است که در حال برگزاری است؛ همچنین بازسازی منازل شهدا در عراق از دیگر برنامه‌هاست.
کهربایی افزود: مجموعه‌ای از نیروهای عراقی برای آموزش‌های فرهنگی از هفته گذشته وارد ایران شدند و در شهرهای قم، مشهد، شمال و قزوین حضور پیدا کرده‌اند.

این مسئول گفت: خوشبختانه حمایت‌های ایران از مردم عراق، جبهه مقاومت را تقویت کرده و عامل پیروزی و آزادی شهرهای ما از سیطره داعش شده است.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها