فرمانده حوزه کوثر 2 سپاه اراک تاکید کرد

ترویج روحیه بسیجی لازمه آمادگی همه جانبه در عرصه جنگ فرهنگی

فرمانده حوزه کوثر 2 ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: لازمه آمادگی همه جانبه در عرصه جنگ فرهنگی، ترویج روحیه بسیجی در سطح جامعه است
کد خبر: ۸۹۱۱۰۸۴
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ صبوری فرمانده حوزه کوثر 2 ناحیه مقاومت بسیج اراک از فراخوان یک روزه خواهران بسیجی این حوزه مقاومت خبر داد و گفت: آموزش و ارتقاء آمادگی گردان‌های سازمان یافته بسیج به عنوان یکی از وظایف ذاتی و مسئولیت‌های ذاتی بسیج مد نظر است.

وی افزود: آموزش و ایجاد آمادگی‌های فردی و گروهی نیروهای جوان برای تامین امنیت اجتماعی بسیار مهم است که در همین راستا به منظور افزایش آمادگی نیروهای سازمان یافته بسیج حوزه کوثر 2 خواهران ناحیه اراک، دوره‌ آموزشی یک روزه برگزار شد.

فرمانده حوزه کوثر 2 ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: مباحث ارائه شده در این دوره شامل آموزش سلاح سازمان، مهارت در تیراندازی، کلاس اخلاق و کلاس‌های تاکتیک و تکنیک بود.

صبوری با اشاره به شاخصه‌های انقلابی‌گری، حضور همیشه در صحنه بسیج به عنوان یک نیروی مردمی را پشتوانه انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: نیروی مردمی بسیج در هر لحظه و هر زمان با آمادگی کامل آماده پشتیبانی و مقابله با دشمن در عرصه‌های مختلف است.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن علیه نظام اسلامی گفت: لازمه آمادگی همه جانبه در عرصه جنگ فرهنگی، ترویج روحیه بسیجی در سطح جامعه است و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند "آمادگی بسیجی به این معنا نیست که همه جامعه نظامی شود، بلکه به این معناست که همه آماده دفاع و مبارزه هستند و ملتی که همه آحاد آن برای مبارزه آماده‌اند، شکست نخواهد خورد".

انتهای پیام/

ارسال نظرات