خبرهای داغ:
عضو شورای اسلامی شهر قزوین:

شهادت بقای یک ملت را در تاریخ تثبیت می کند

عضو شوراي شهر قزوين در مراسم تشييع شهداي تازه تفحص شده دوران مقدس در گفتگو با خبر نگار بسيج در قزوين گفت: شهادت هنر مردان خداست ، شهدا فراتراز زمان حركت مي كنند و چراغ هاي مسير راه براي انقلاب و ملت ايران هستند.
کد خبر: ۸۹۱۰۷۱۸
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵

احد چگيني عضو شورای شهر قزوین، در مراسم تشييع شهداي تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، ضمن تسليت ايام شهادت امام محمدباقرو تبريك و تهنيت به خانواده شهداي تفحص شده دوران دفاع مقدس گفت: شهداي بزرگوار كه هم اينك در مراسم تشييع آنان هستيم يادگاران خون و حماسه ملت انقلابي ايران هستند كه مردانه ايستادند و با همه هستي خويش با ولايت فقيه و امام عصر پيمان خود را آسماني كردند.
وي در ادامه تصريح كرد: شهادت به معناي مرگ نيست بلكه شهادت به معناي زنده كردن جامعه و بقاي يك ملت در مسير تاريخ است. شهدا الهي ديدند و الهي انديشيدند تا همه انسانها بتوانند مسير حق از باطل را تشخيص دهند مديران جامعه بايد به اندازه توان خود در تحقق اهداف شهدا بكوشند.
عضو شوراي شهر قزوين اظهار داشت: آرمان شهدا متعالي بوده و دست يابي به آرمانهاي آنان نيازمند جهاد درهمه عرصه ها و تلاش شبانه روزي و بي وقفه بوده و در آن صورت مي توان گفت كه در مسير شهدا قرار گرفته ايم و مديران انقلاب در همه سطوح نيازمند تفكر شهدا هستند و اين ميسر نمي شود مگر اينكه نيت آنان شهادت باشد .
چگيني با اشاره به ولايت پذيري شهدا در عرصه هاي حساس گفت: شهدا آگاه به زمان بودند و ما جامانده هاي قافله عشق هستيم كه از قافله نورجامانده ايم و مردم بزرگوار ايران اسلامي هميشه هدايتگر مسئولان بوده اند كه در طول تاريخ اسلام كم نظيراست.
وي در پايان ضمن گرامي داشت ياد و خاطره شهدا ايران اسلامي گفت: امروز مديون خون شهدايي هستيم كه درسوريه و لبنان عراق و مرزهاي ايران اسلامي همانند دوران دفاع مقدس با توسل به ابا عبدالله ازآسايش و امنيت كشور دفاع مي كنند و دراين خصوص بايد به همه ملت ايران و نيروهاي مقتدرمسلح ايران اسلامي و فرماندهي كل قوا امام خامنه اي آفرين گفت كه دراين منطقه بحران زده ايران اسلامي را با درايت امام گونه خود كشور را از گزند طوفانها در امان نگه داشته است.
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها