خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز:

پاسدارتکلیف گراست و به دنبال جایگاه یامسئولیت نیست

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: یکی از دستاورهای بسیج و سپاه حفظ دستاورها و ارزش های انقلاب اسلامی است که در مجوعه بسیج و سپاه بعد از هر تغییر تحولی که در پست مدیریتی داشته ایم حاصل آن دستاوردها و حفظ ارمانهای انقلاب اسلامی بوده است
کد خبر: ۸۹۱۰۶۷۵
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مراسم تودیع معارفه فرمانده حوزه امام خمینی ره برگزار شد .
سرهنگ علیرضا حیدری فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در این مراسم گفت : یک بسیجی برای رسیدن به شاخصه های یک بسیجی مومن انس با قران و دائم با وضو بودن و تهذیب نفس احتیاج دارد .
وی افزود : یاد خدا بودن و ذکر خدا داشتن در هر حال هر زمان از ویژگی های بسیجیان است ، خواندن زیارت عاشورا در زندگی و توسل به ائمه اطهار امام راحل و عمل به سیره پیغمبر و اهل بیت از شاخصه های اصلی و مهم بسیجیان مخلص است این اعمال را سرلوحه خود قرار دهیم تا به شاخصه های اصلی بسیج برسیم .
حیدری ابرازکرد: یکی از دستاورهای بسیج و سپاه حفظ دستاورها و ارزش های انقلاب اسلامی است که در مجوعه بسیج و سپاه بعد از هر تغییر تحولی که در پست مدیریتی داشته ایم حاصل آن دستاوردها و حفظ ارمانهای انقلاب اسلامی بوده است و هیچ یک از پاسداران به دنبال جایگا ه مسوولیت نیستند و تمام فکر برنامه انها در جهت پیش رفت انقلاب و حفظ ان است .
وی خاطر نشان کرد: این نشان از تکلیف مداری پاسداران است و یک پاسدار هیچ گاه به دنبال مقام نبوده است .
در پایان حکم مسوولیت فرمانده جدید حوزه مقاومت امام خمینی محمدیه به بردار سرگرد پاسدار عبدالمجید تقی پور اهدا و از زحمات برادر پاسدار عیسی ربیعی تقدیر شد
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها