در راستای توسعه فرهنگ اسلامی و کاهش آسیب‌های اجتماعی اجرا می‌شود؛

طرح "پارک پاک آسمانی" در پارک‌های سطح شهرستان ساوه/اجرای طرح «هر فرد یک دوست طلبه مجازی» در این شهرستان

طرح "پارک پاک آسمانی" با هدف جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و آشنایی بیشتر جوانان با پاسخ‌های دینی به همت گروه تبلیغی جهادی انصارالمهدی در پارک‌های شهرستات ساوه اجرا شد.
کد خبر: ۸۹۱۰۴۵۹
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام میکاییل میرجانی از گروه تبلیغی جهادی انصارالمهدی ساوه در خصوص فعالیت آتش به اختیار این گروه در حوزه فرهنگی گفت: با هدف جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و آشنایی بیشتر جوانان با پاسخ های دین به سوالات و نیازها بدون هیچ پشتیبانی اولیه، این گروه تشکیل شد. 

وی افزود: ابتدا بیشتر فعالیت ها در زمینه مشاوره و پاسخگویی دینی بود ولی توانستیم با رایزنی در سال گذشته با همکاری شهرداری کار را توسعه دهیم و مسابقات مختلف نقاشی، کتابخوانی و ورزشی برگزار کنیم. 

میرجانی با اشاره به عدم دریافت بودجه در سال جاری بیان کرد: امسال بدون بودجه ای بخاطر علاقه ای که اعضا داشتند به فعالیت خود ادامه دادیم و خوشبختانه با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شدیم. 

وی با اشاره به طرح "پاک آسمانی" ادامه داد: از ابتدای تابستان در قالب این طرح، روزهای زوج  غرفه‌های متنوعی در دریاچه مصنوعی برپا می شود و هر شب ۵۰۰ نفر مخاطب داریم. 

این فعال آتش به اختیار ساوجی اظهار کرد: در زمینه خانواده، ازدواج و مسائل دانش آموزی توسط ۱۰ روحانی از برادران و پنج کارشناس مذهبی از خواهران به مراجعه کنندگان مشاوره داده می‌شود و در غرفه کودکان، ایستگاه نقاشی و بازی داریم. 

وی افزود: اجرای مسابقات زنده، ایستگاه صلواتی، دلنوشته نویسی و برپایی نمازجماعت هر شب از دیگر برنامه‌های این گروه در دریاچه مصنوعی امام خمینی(ره) و سایر پارک های شهر است.

میرجانی با اشاره به اهمیت فضای مجازی گفت: کارشناسان مذهبی ما در گروه‌های مختلف تلگرامی فعال هستند و علاقمندان می توانند با شمار ه تلگرام گروه ۰۹۰۱۴۰۹۳۲۷۵ برای ارتباط و عضویت در گروه مجازی ارتباط برقرار کنند. 

وی با اشاره به طرح "هر فرد، یک دوست طلبه مجازی" ادامه داد: طبق این طرح معتقدیم هر فردی باید یک دوست طلبه هم در فضای مجازی داشته باشد تا از او مشورت بگیرد و هم اکنون با ۴۰۰ نفر از طریق مجازی ارتباط داریم. 

این فعال فرهنگی در پایان با اشاره به زندگی همه در یک کشتی به نام جامعه مشترک از مسئولین خواست که با توجه به نیاز و استقبال مردم ، بخاطر پیشگیری از بحران‌های فرهنگی آینده و ضرورت سالم سازی جامعه برای تربیت بهتر فرزندان از فعالیت های این گروه حمایت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات