خبرهای داغ:
مدیر کل اوقاف قزوین :

اصل وقف، یک سرمایه اقتصادی است

حجت‌اسلام غلامرضا عادل مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین: اصل وقف، سرمایه اقتصادی است که دارای کارکرد‌های اجتماعی بوده و در بُعد فرهنگی هم فعال است.
کد خبر: ۸۹۱۰۰۲۲
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت‌اسلام غلامرضا عادل در جلسه هم‌اندیشی رؤسای ادارات و کارشناسان فرهنگی اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین که صبح امروز در این اداره‌کل برگزار شد، با اشاره به موضوع وقف و نقش آن در جامعه اظهار داشت: اصل وقف، سرمایه اقتصادی است که دارای کارکرد‌های اجتماعی بوده و در بُعد فرهنگی هم فعال است.
وی افزود: امروز برخی افراد با نگاه غلط به وقف موجب می‌شوند تا توقعاتی در بین مردم به وجود آید و دیدگاه مردم نسبت به وقف تغییر یابد که باید برای این مهم تدابیری لازم را اندیشیده و برنامه‌های درست تدوین و تبیین کرد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اضافه کرد: یکی از وظایف مهم حوزه فرهنگی و اجتماعی این است که حقیقت وقف و مدیریت صحیح آن را برای مردم تبیین کند تا به سر مقصود خود که همان مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی است، دست پیدا کنیم.
عادل با بیان اینکه وقف یک اقدام فرهنگی و خدا پسندانه است، یادآور شد: بیان و اجرای این مهم باید با شیوه‌ های نوین و جذاب فرهنگی باشد، تا در بین مردم جامعه رشد و نمود پیدا کند.
۱۰۰۱/پ ۲۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها