خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه بسیج دانشجویی قزوین:

توحید بالاترین هدف جامعه اسلامی است

مسئول نمایندگی، ولی فقیه بسیج دانشجویی قزوین گفت: بالاترین هدف توحید است چراکه ما بنده و مطیع خداوند هستیم و عواملی، چون عدالت، عقلانیت و معنویت راه‌هایی برای رسیدن به توحید است.
کد خبر: ۸۹۱۰۰۰۹
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸

حجت الاسلام شعبان تقی‌خانی مسئول نمایندگی، ولی فقیه بسیج دانشجویی قزوین، در گفت: وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون مهم‌ترین آرمان‌های انقلاب اسلامی با بیان به سخنی از معمار کبیر انقلاب اظهار کرد: بالاترین آرمان ما همان جمله معروف " مقصد ما، مکتب ماست" و اسلام ناب محمدی می‌باشد.
وی تحجر و استکبار را دو دشمن برای اسلام ناب محمدی دانست و تبیین کرد: اسلام متحجرانه توجهی به مسائل اجتماعی، سیاسی و اقتصادی که بیشترین معارف دینی ما را تشکیل می‌دهند نداشته و تنها به عبادات فردی، چون نماز و روزه بی‌روح تاکید دارد.
این مسئول با بیان سخنی از امام علی (ع) هفت مورد را تشکیل دهنده پایه‌های اسلام معرفی کرد و افزود: عقلانیت اولین پایه تشکیل‌دهنده اسلام است که مبارزه با استکبار نیز در عقلانیت جای می‌گیرد و باید همواره در مقابل استکبار ایستاد و عقب‌نشینی نکرد.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه بسیج دانشجویی قزوین تصریح کرد: عدالت، عقلانیت و معنویت سه رکن اصلی انقلاب اسلامی و استکبارستیزی است.
تقی‌خانی با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری راه ما را همان راه امام (ره) و اهداف ما را همان اهداف امام (ره) عنوان کرد و گفت: ما برای شرفمان انقلاب کردیم و می‌بایست همیشه و در هر شرایطی از شرفمان دفاع نماییم.
وی خاطرنشان کرد: جرقه انقلاب در سال ۵۷ زده شد و امروز در مسیر تکامل است لذا برای پیشرفت حساسیت بیشتری را می‌طلبد.
این مسئول توحید، عدالت اجتماعی، اصلاحات واقعی، یاری مستضعفین، استکبار ستیزی و ظلم‌ستیزی را از دیگر اهداف انقلاب دانست و ابراز کرد: مسلمان واقعی هرگز در مقابل ظلم و ستم بی‌تفاوت نبوده و همواره یاور مظلومان و دشمن ظالمان است.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه بسیج دانشجویی قزوین توحید را بالاترین هدف جامعه اسلامی مطرح کرد و افزود: بالاترین هدف توحید است چراکه ما بنده و مطیع خداوند هستیم و عواملی، چون عدالت، عقلانیت و معنویت راه‌هایی برای رسیدن به توحید است.
تقی‌خانی در ادامه به تبیین آزادی غربی با آزادی اسلامی پرداخت و گفت: اسلام خواهان آزادی عقل و دربند کشیدن حیوانیت است در حالی‌که غرب تفکری عکس این را دارد و آن‌ها مصداق بارز این جمله امام علی (ع) " چه بسا عقل‌هایی که تحت اسارت هوای نفس هستند" می‌باشند.
وی تاکید کرد: ما مسلمانان واقعی هرگز نمی‌خواهیم که جز خدا به کسی وابسته باشیم و باید دانست که وابستگی در پیشگاه خداوند عین وارستگی است.
این مسئول کسی که شعار ولایتمداری سر داده، ولی در باطن ولایتمدار نیست را منافق دانسته و تشریح کرد: انقلابیون واقعی رفتاری، چون شهدا و رهبر انقلاب داشته و خود را فدای مکتب و جامعه می‌کنند و علیرغم برخی از افراد که شیفته قدرت هستند همواره در پی خدمت می‌باشند.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه بسیج دانشجویی قزوین در خاتمه یادآور شد: ما هرگز با کشور‌های دیگر مشکل و یا دعوا نداشته ایم و تنها در مقابل ظلم‌های ظالمین و مستکبرین عالم ایستاده‌ایم.
۱۰۰۵/ت ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها