خبرهای داغ:
توسط حجت الاسلام عابدینی صادر شد:

پیام تبریک و تسلیت به مناسبت بازگشت پیکر مطهر سه شهید تازه تفحص شده

حجت الاسلام عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت بازگشت پیکر سه شهید تازه تفحص شده قزوینی، اقشار مختلف مردم را به حضور باشکوه در مراسم تشییع این سه شهید والامقام دعوت کرد.
کد خبر: ۸۹۰۹۹۳۸
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین، با صدور پیامی ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت بازگشت پیکر سه شهید تازه تفحص شده قزوینی، اقشار مختلف مردم را به حضور باشکوه در مراسم تشییع این سه شهید والامقام دعوت کرد.
متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُواْ فِي سَبِيلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاء عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ
(آل عمران/ 169)
شناسایی پیکر مطهر سه‌تن از شهدای جاویدالاثر استان قزوین که بعد از گذشت بیش از 30 سال از زمان شهادت، به آغوش میهن بازگشته‌اند، دل های مردم مومن و متعهد استان را کربلایی کرد. نعمت عزت و اقتدار جمهوری اسلامی، مرهون خون شهیدان و مجاهدت های مخلصانه آن عزیزان، از روزهای آغاز انقلاب اسلامی تا کنون است و از راه‌های شکرگزاری این نعمت، بزرگداشت و تعظیم جایگاه شهیدان است.
بازگشت پیکر مطهر این سه شهید بزرگوار، حجت‌الاسلام والمسلمین شهید جمشید آقاجانی، شهید محمد ذوالفقاری، و شهید ولی الله خمسه‌ای را به خانواده معزز ایشان و عموم مردم شهیدپرور استان قزوین تبریک و تسلیت عرض نموده و از تمامی اقشار مردم انقلابی قزوین دعوت می کنم همچون گذشته با حضور در مراسم تشییع این شهیدان جلوه‌ای دیگر از برکات دفاع مقدس را به نمایش گذارند. از درگاه خداوند متعال برای این شهدای گرانقدر هم‌نشینی با شهدای کربلا را مسئلت دارم.

عبدالکریم عابدینی
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها