در همایش تجلی اخلاص

راهیان نور پیوند نسل جوان با ارزش های انقلاب است

بوشهرـ فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: فرهنگ جهاد و دفاع مقدس باید در قالب راهیان نور احیاء شود و به نسل جوان فرهنگ حماسی انتقال داده شود و همچنان روحیه ایثار و شهادت باید مهمترین موضوعات در راهیان نور باشد.
کد خبر: ۸۹۰۹۵۱۷
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ مراسم تجلیل از دست اندر کاران راهیان نور و خادمین شهداء توسط ساطمان اردویی و گردشگری سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با عنوان همایش تجلی اخلاص با حضور فرماندهی و مدیران ارشد سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، فرماندهی منطقه دوم دریایی سپاه، مدیران و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، خادمین شهداء، دانش آموزان و روحانیون و راویان برگزار شد.

علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با گرامی داشت یاد و نام شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، گفت: دفاع مقدس یک قطعه بسیار مهم یا شاید مهمترین قطعه تاریخ انقلاب اسلامی است و بدون حفظ اثار شهداء که وظیفه زنده نگه داشتن آن به عهده داریم هیچ حرکتی امکان پذیر نیست.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اظهار کرد: آثار و یاد و خاطره شهدا باید در جامعه ماندگاری بسیار بالایی داشته باشد تا موقعیت های چشم گیر حاصل شود.

رزمجو افزود: حماسه آفرینی شهدا و جانبازان در دوران دفاع مقدس و امروز به عنوان مدافعان حرم درهم آمیخته شده است تا امروز انقلاب اسلامی باشکوهترین و با نفوذترین انقلاب دنیا باشد.

 وی بیان کرد: مگر می شود رشادت های رزمندگان را با مسائل مادی مقایسه کرد، رزمندگان اسلام در عرصه های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی را رقم زدند که امروز در دنیا بهترین نقش افرینی در عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و غیره دارد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بیان کرد: فرهنگ جهاد و دفاع مقدس باید در قالب راهیان نور احیاء شود و به نسل جوان فرهنگ حماسی انتقال داده شود و همچنان روحیه ایثار و شهادت باید مهمترین موضوعات در راهیان نور باشد.

رزمجو تصریح کرد: انتقال میراث گرانبهاء دوران دفاع مقدس از طریق راهیان نور میسر است و تحکیم پیوند ارزش ها و فرهنگ نسل جوان امروز و حماسه سازان دوران دفاع مقدس در اقشار مختلف مردم از حبیب ابن مظاهر تا علی اکبرها در این کاروان های راهیان نور گره خورده است.

 

ارسال نظرات