خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسین(ع) بویین زهرا:

منع ورود عکاسان به مجلس عذر بدترازگناه وحذف صورت مسئله است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسین(ع) بویین زهرا استدلال های برخی مسئولین در خصوص عکس های اخیر نمایندگان در مجس را به نوعی توهین به ملت دانست و ممنوع اعلام کردن ورود عکاسان به مجلس را حذف صورت مسئله معرفی کرد.
کد خبر: ۸۹۰۸۱۶۱
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳

حجت الاسلاسلام ابوالقاسم رحیمی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسین(ع) بویین زهرا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین در خصوص ممنوع اعلام شدن ورود عکاسان به صحن علنی مجلس ابراز کرد: سلفی گرفته شده اخیر نمایندگان مجلس با خانم موگرینی که شان نمایندگان و البته مردم را پایین آورد سبب بروز استدلال هایی از جانب مسئولین شد که به هیچ وجه قانع کننده نبود و در مرحله اول توهین به ملت است چرا که مردم شرمسار از این حرکت زننده نمایندگان که تعداد آرای بالایی را هم به خود اختصاص داده اند، می باشند.
وی در ادامه تبیین کرد: فلسفه وجودی عکس و سلفی، شخصیت های بزرگ و قهرمان ها هستند و در این میان مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در مراسم تحلیف ریاست جمهوری در مجلس شورای اسلامی چه کار بزرگی انجام داده است که به عنوان یک قهرمان یا اسطوره لایق سلفی نمایندگان و مسئولین شده است.
رحیمی افزود: در مسئله برجام و بدعهدی های آمریکا و حتی تحریم هایی اعم از تحریم اشخاص حقیقی و حقوقی دولت جمهوری اسلامی و سایر مشکلات این چنین، خانم موگرینی چه نقش مثبتی به نفع ایران داشته است که الگو و اسطوره شده باشد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسین(ع) اظهاد کرد: متاسفانه حین سلفی گرفتن نمایندگان با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و گلابی های آقای قاضی پور جلسه مجلس درحال پخش زنده از چندین شبکه داخلی و خارجی بوده است و ممنوع اعلام کردن ورود عکاسان به مجلس به نوعی حذف صورت مسئله می باشد و حتی استدلال ها برای توجیه این رفتار ها که در عرف و محاورات ما نیز ناپسندند عذر بدتر از گناه است.
وی سپس اضافه کرد: اگر اینگونه رفتارها صحیح هستند پس چرا از انعکاس آن واهمه دارند و اگر آنها را ناپسند می دانند به دنبال اصلاح آن باشند چرا که از وظایف عکاسان و خبرنگاران انعکاس اخبار و وقایع مربوطه است.
رحیمی در پایان تصریح کرد: اشتباه اول رفتار نامناسب و اشتباه دوم پاک کردن صورت مسئله است که البته قباحت بیشتری نسبت به اشتباه اول دارد. نمایندگان توجه داشته باشند که شخصیت و جایگاه مردم خود را حفظ کرده و رفتارهایی شایسته این جایگاه داشته باشند.
1006/ ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها