خبرهای داغ:
نایب رئیس مجمع بسیج استان قزوین:

انقلاب گری باید در چارچوب منویات رهبری باشد

نایب رئیس مجمع بسیج استان قزوین اظهار کرد: باید انقلاب گری را از دیدگاه و چارچوب سخنان رهبری و امام پیدا کرد که در حال حاضر جبهه مقاوت رمز موفقیت خود را استفاده از منشور سخنان امام و رهبری می دانند.
کد خبر: ۸۹۰۸۱۴۳
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸

طیب ملک پور نایب رئیس مجمع استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در ارتباط با مسئله انقلاب گری و نهادینه کردن انقلاب گری بیان کرد: به مسئله انقلاب گری باید از دو زاویه نگاه کرد.
وی افزود: در مرحله اول باید انقلاب گری را از دیدگاه و چارچوب سخنان رهبری و امام پیدا کرد که در حال حاضر جبهه مقاوت رمز موفقیت خود را استفاده از منشور سخنان امام و رهبری می دانند.
این مسئول خاطرنشان کرد: موضوع مهمتر انقلاب ماندن است که بسیاتر سخت و دشوار است که تحقق این امر مطالعه و کاوش در موضوع اول و عملیاتی کردم خطوط انقلابی در عمل و کردار است.
ملک پور با تاکید به پیروی از سخنان امام و رهبری اذعان کرد: در قدم نخست باید گوش به فرمان امام و نایب امام زمان عج باشیم و خط را از ایشان بگیریم و بر مبنای این خطوط ترسیم شده تمام زوایای اجتماعی امور را اداره کنیم.
نائب رئیس مجمع بسیج استان قزوین تاکید کرد: سیره امام و شهدا در حوزه انقلابیگری مشخص است رهبری خم بنا بر شرایط روز دوباره بیان و ترسیم دارند اینکه ما نمی خواهیم بفهمیم یا اجرا کنیم.
این مسئول در خاتمه متذکر شد: و اینکه اگر بخواهیم انقلاب اسیب نبیند و همواره پایبند باشد سیره امام و دستورات رهبری را عمل کنیم چرا که انقلاب تنها راه ماندگار است.
1003/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها