خبرهای داغ:
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

کمیته امداد عملگرا شده است

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) بعد از تغییر و حضور مهندس فتاح عملگراتر شده و فعالیت های آن در خدمت به محرومان از برجستگی خاصی برخوردار است.
کد خبر: ۸۹۰۸۰۶۷
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام مجید تلخابی، نماینده استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری در این دیدار خدمت به محرومان را کاری ارزشمند در درگاه الهی و از اعمال برجسته خواند و بیان کرد: روحیه خدمت به محرومان و نیازمندان باید در اقشار مختلف جامعه وجود داشته باشد تا مشکلات جامعه حل شود.
وی ادامه داد: اسلام موضوع خدمت به محرومان را به طور جدی مورد توجه قرار داده است تا در چنین بستری مشکلات برخی از افراد جامعه حل شده و روحیه خدمت به محرومان به برکت در زندگی فردی و اجتماعی منجر شود.
نماینده استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تغییرات در کمیته امداد گفت: کمیته امداد بعد از آمدن مهندس فتاح وجه خوبی پیدا کرده است به طوری که امروز شاهد فعالیت کمیته امدادی، عملگرا هستیم.
وی تأکید کرد: در واقع مردم دید خوبی نسبت به امداد پیدا کرده اند و به بیانی دیگر کمیته امداد امام خمینی (ره) بعد از تغییر و حضور مهندس فتاح عملگراتر شده و فعالیت های آن در خدمت به محرومان از برجستگی خاصی برخوردار شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین نیز در این دیدار شأن خدمت به مردم به خصوص نیازمندان را افتخاری گران سنگ دانست و گفت: امداد آمادگی دارد که هر محرومی را در استان تحت حمایت خود قرار داده و با اعطای وام اشتغال زمینه استقلال معیشتی او را فراهم کند.
مجید مومنی توضیح داد: کلید حل مشکل نیازمندان همانا اشتغال است، وقتی خانواده ای درآمد داشته باشد به راحتی می تواند به رفع نیازهای خود اقدام کند از این رو سیاست توانمندسازی مددجویان از طریق اشتغال زایی راهبردی جدی در امداد است.
وی اعلام کرد: سال 95 با پیگیری های انجام شده، استان قزوین با پرداخت سه هزار و 490 فقره تسهیلات به مبلغ بیش از 472 میلیون ریال توانسته در زمینه اشتغال جزو چهار استان برتر کشور باشد.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: سال گذشته 44 هزار و 814 نفر از خانواده های نیازمند که معادل 5/3 درصد جمعیت استان هستند، از خدمات تک و چند خدمتی بهره مند شده اند.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها