خبرهای داغ:
امام ‌جمعه نهاوند:

ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر باید سرلوحه عمل مسئولان باشد

امام ‌جمعه نهاوند گفت: متدین بودن، ساده زیستی، دلسوز مردم بودن، قناعت، ولایتمداری و تلاش برای رفع مشکلات مردم از مهم‌ترین ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر بود که باید سرلوحه عمل مسئولان قرار بگیرد.
کد خبر: ۸۹۰۷۵۲۵
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۲

ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر باید سرلوحه عمل مسئولان باشدبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، کریم حمیدوند فرماندار نهاوند در اولین روز از هفته دولت به همراه جمعی از اعضای شورای اداری با حجت‌الاسلام مغیثی امام‌ جمعه این شهرستان دیدار کردند و به تشریح برنامه‌های هفته دولت در شهرستان پرداختند.

امام ‌جمعه نهاوند در این دیدار گفت: شهیدان رجایی و باهنر باید برای همه مسئولان الگو باشند چراکه این شهیدان گران‌قدر دارای ویژگی‌های بسیار خوبی برای مسئولان هستند و داشتن این ویژگی‌ها در هر مسئولی می‌تواند او را موفق کند.

حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی اظهار کرد: وظیفه همه خدمت به مردم و رفع مشکلات آن‌ها است و به برکت انقلاب اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اقدامات بسیار خوبی در سطح کشور انجام‌گرفته است.

وی افزود: متدین بودن، ساده زیستی، دلسوز مردم بودن، قناعت، ولایتمداری و تلاش برای رفع مشکلات مردم از مهم‌ترین ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر بود که باید سرلوحه عمل مسئولان قرار بگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات