خبرهای داغ:
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: مراسم اختتامیه اولین مرحله لیگ دسته یک جاده به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطر شهید حججی با معرفی برترین‌ها در نهاوند برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۶۶۳۶
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۲

برگزاری اختتامیه مسابقات دوچرخه‌سواری لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور در نهاوندمحرم روزبه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: مراسم اختتامیه اولین مرحله مسابقات لیگ دسته یک جاده آقایان به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطر شهید «حججی» با حضور فرماندار شهرستان نهاوند، معاونت اداره کل ورزش و جوانان استان همدان و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد.

وی بیان کرد: مرحله نخست رقابت‌های لیگ کشوری دوچرخه‌سواری به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطر شهید «حججی» از 29 تا 31 مرداد ماه برگزار شد و امروز از ساعت 9 صبح از مسیر جاده کمربندی نهاوند – بروجرد مسابقات انجام شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند ابراز داشت: این مسابقات با حضور 22 تیم و 105 دوچرخه‌سوار در ماده استقامت به مسافت 110 کیلومتر به میزبانی نهاوند انجام شد که نفرات اول و دوم به اردوی تیم ملی دعوت می شوند.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات بهرام نجفی از نهاوند، شاهین همای‌اقدام از همدان و مهدی علمایی از چابهار به ترتیب اول تا سوم شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات