خبرهای داغ:
امام جمعه همدان:

مسئولان باید امانت‌دار باشند و در راه خدمت بکوشند

امام جمعه همدان با اشاره به حدیثی از امام علی(ع) که می‌فرماید این پست و مقام‌ها امانت خداوند است، گفت: مسئولان باید امانت دار باشند و در راه خدمت بکوشند.
کد خبر: ۸۹۰۷۶۹۶
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴

مسئولان باید امانت‌دار باشند و در راه خدمت بکوشندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه همدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: سلامت در زندگی انسان‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و لذا یکی از نام‌های خداوند در قرآن سلام است.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم فرزندانی که به دنیا می آوریم سلامت تولد داشته باشند به طوری که از ناهنجاری عقلی، رفتاری و فکری دور باشند که زیرساخت سلامت تولد فرد نیز در زمان نطفه رقم می‌خورد، افزود: پدران و مادران اگر وظیفه انسانی، اخلاقی، معنوی و دینی خود را رعایت کنند آنچه در رحم مادر شکل گرفته، آن انسان سعادتمند به دنیا پا خواهد گذاشت.

امام جمعه همدان با بیان اینکه مصرف مشروبات الکلی سبب بروز ناهنجاری‌های اخلاقی و عقلی در انسان‌هاست گفت: بعد از شرک به خداوند گناهی بالاتر از این نیست که نطفه‌ای غیر شرعی شکل گیرد.

وی با اشاره به دیدار اخیر جمعی از مسئولان و فعالان فرهنگی استان همدان با مقام معظم رهبری به‌مناسبت کنگره آیت‌الله آقا نجفی همدان اظهار داشت: ما همدانی‌ها باید سعی کنیم دید آقا به همدان و انتظارات و گذشت همدان را همچنان نسبت به این استان تاریخی حفظ کنیم.

نماینده ولی فقیه در همدان گفت: حضرت آقا فرمودند همدان دارای شخصیت‌های بزرگی است که این شخصیت‌ها چراغی هستند که روشن می کنند و ما باید قدردانی کنیم.

امام جمعه همدان با اشاره به آغاز به کار کابینه دولت دوازدهم و رای اعتماد مجلس به وزرا گفت: مجلس با تعامل خوبی رای اعتماد به وزرا دادند و حالا نوبت وزرای تازه‌نفس است که کاستی‌های گذشته را جبران کنند.

وی با اشاره به حدیثی از امام علی(ع) که می‌فرماید این پست و مقام‌ها امانت خداوند است، گفت: مسئولان باید امانت دار باشند و در راه خدمت بکوشند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات