خبرهای داغ:
معاون اداره کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش:

یکی از مهمترین شاخص های برنامه ریزی و مدیریت امور اداری، نیروی انسانی است

ناصر سلیمان زاده در جلسه مشترک مسئولین امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش و اداره کل آموزش وپرورش استان گفت: یکی از مهمترین شاخص های برنامه ریزی و مدیریت امور اداری، نیروی انسانی است.
کد خبر: ۸۹۰۷۳۵۵
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، جلسه مشترک مسئولین امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش و معاونین توسعه مدیریت و پشتیبانی و مسئولین امور اداری و نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان قزوین با حضور معاون اداره کل امور اداری وزارت آموزش و پرورش در سالن جلسات برگزار شد.
ناصر سلیمان زاده معاون اداره کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش در این جلسه ضمن عرض تقدیر و تشکر از زحمات مدیرکل، معاون پشتیبانی و مجموعه مسئولین امور اداری استان اظهار داشت: یکی از مهمترین شاخص های برنامه ریزی و مدیریت امور اداری، نیروی انسانی است.
وی افزود: توانمندی نیروی انسانی به امور اداری بر می گردد ، آموزش و پرورش مهمترین بخش کشور را تشکیل می دهد و در این دستگاه نیروهایی را پرورش می دهیم که آینده سازان کشور هستند.
سلیمان زاده تصریح کرد: اگر این دید را در مجموعه خودمان ایجاد نکنیم که نیروی انسانی مهم است، به مرور زمان دچار کمبود نیروی انسانی می شویم و با مشکلات عدیده ای روبرو خواهیم شد. باید توجه داشته باشیم که چه مقدار می توانیم ساختار نیروی انسانی را اصلاح کنیم.
معاون اداره کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: هیچ تغییری بدون مقاومت نیست و معمولا در امور اداری ما با این چالش روبرو هستیم، امور اداری نیازمند حمایت است تا بتواند بر مشکلات فائق آید.
سلیمان زاده در ادامه گفت: ما در همه بخش های اداری و آموزشی دچار کمبود نیروی انسانی هستیم ولی در شاخص های سازمان مدیریت باید در بحث نیروی انسانی تعدیل نیرو کنیم.
ایشان یادآور شد: باید در مجموعه تعادل و توازن وجود داشته باشد تا مشکلات در این بخش حل شود. چارت های سازمانی و پست های سازمانی علیرغم محدودیت وزارت آموزش و پرورش باید اصلاح شود، البته با توجه به تعهدات با مشکلات بسیاری در ادامه راه روبرو هستیم.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها