خبرهای داغ:
امام جمعه قزوین در دیدار اعضای بسیج اصناف شهرستان قزوین:

کارنامه اصناف و بازاریان در حمایت از انقلاب درخشان است

امام جمعه قزوین در دیدار اعضای بسیج اصناف شهرستان قزوین گفت: کارنامه اصناف و بازاریان در حمایت از انقلاب درخشان است.
کد خبر: ۸۹۰۵۷۹۲
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، عبدالکریم عابدینی در دیدار اعضای بسیج اصناف شهرستان قزوین با اشاره به خدمات بازاریان قبل از انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: اصناف و بازاریان قبل از انقلاب اسلامی در یک حرکتی هماهنگ، عکس امام خمینی (ره) را در مغازه‌ها نصب کردند و با وجود اینکه اینکار جرم محسوب می‌شد، به خاطر اینکه حرکتی جمعی بود، ساواک کاری از پیش نبرد.
وی خاطرنشان کرد: اصناف و بازاریان مراسم ختم باشکوهی برای حاج آقا مصطفی خمینی (ره) برپا کردند، به صورتی که تا آن زمان چنین اجتماع باشکوهی در یک مراسم ختم دیده نشده بود و این انسجام و وحدت برای اقشار دیگر روحیه بخش بود.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین نقش بازاریان و اصناف در دوران هشت سال دفاع مقدس را مهم و راهبردی دانست و تأکید کرد: بازاریان با حضور در میدان‌های نظامی و همچنین با حمایت‌های مالی نقش راهبردی در دفاع مقدس داشتند.
امام جمعه قزوین با تأکید بر اینکه امروز هم باید همانند گذشته با روحیه بسیجی از انقلاب حمایت کنیم، گفت: اصناف و بازاریان کارنامه آبرومندانه‌ای در حمایت از انقلاب دارند و ضروری است امروز هم همانند گذشته با جدیت از انقلاب، آرمان‌های امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب حمایت کنیم.

1001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها