خبرهای داغ:
مدیرکل صدا وسیما استان قزوین:

بسیج و رسانه هم سو باهم حرکت می کنند

مدیرکل صدا و سیما مرکز قزوین تاکید کرد: صداو سیما ب نامه های خود را با اهداف و ارمان های بسیج هم سو می کند.
کد خبر: ۸۹۰۴۲۲۵
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، معصومی فر مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان قزوین به همراه شورای بسیج این مرکز با مسئدل نمایندگی سپاه قزوین دیدار کرد.

معصومی فر در این دیدار بیان کرد: در همه دستگاه های اجرایی و تشکل های مردمی پایگاه بسیج وجود دارد.

وی افزود: سازمان صدا و سیما نیز مانند سایر دستگاه پایگاه بسیج دارد که فعالیتهای خوبی در این مرکز صورت میگیرد.

این مسئول با اشاره به اهداف پایگاه های بسیج اذعان کرد: بسیج با اهداف مقدس در راستای اسلام و انقلاب تلاش می کند و از همه امکانات موجود برای تحقق امر استفاده می کند.

 معصومی فر خاطرنشان کرد: وظایف و عملکرد بسیج نسبت به سالهای دفاع مقدس تغییر کرد و گسترده تر وارد کار شده است.

مدیرکل سازمان صدادو سیما مرکز قزوین با اشاره به موفقیت بسیج اظهار کرد: علت موفقیت بسیج به این دلیل است که در هر عرصه ای که وارد کار شده توانسته اند مشکلات را حل کنند و اینکه تکیه گاه بسیج توده مردم است.

وی تاکید: در سازمان صدا وسیمای مرکز قزوین تمام کارها براساس موازین بسیج صورت میگیرد و این دو مقوله جدا از یگدیگر نیستند.

این مسئول تصریح کرد: بسبج بستر سازی می کند تا خلع ها و ضعف های موحود پر شوند چرا که رسانه های ملی و استانی وظیفه خطیر اطلاع رسانی را بر عهده دارند.

معصومی فرد با اشاره به شرایط موجود در جامعه خاطرنشان کرد: در تمام حوره ها فرهنگی، سیاسی، اقتصادی باید با دقت بیشتری عمل کنیم و بتوانیم منویات رهبری را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین با اشاره به انعکاس فعالیت های اردوهای جهادی اظهار کرد: هدف از به تصویر کشیدن اردوهای جهادی این است که این فعالیت ها به عنوان پدیدخ انسان گرایانه در جهان نمایش داده شود.

وی در خاتمه تاکید کرد: عملکرد اردوهای جهادی بسیار زیبا به تصویر کشیده شده است که همه مردم به سمت وسوی ازدوهای جهادی کشیره می شوند.

ب/پ۳۰/ ۱۰۰۳

ارسال نظرات
پر بیننده ها