پیکر مطهر شهید نیروی انتظامی اراک تشییع شد

مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اراک امروز پیکر مطهر شهید نیروی انتظامی ستوان یکم "وحیدرضا رسولی" را در زادگاهش تشییع کردند.
کد خبر: ۸۹۰۳۵۴۲
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسج استان مرکزی؛ پیکر مطهر شهید سروان "وحیدرضا رسولی" که 24 مردادماه در درگیری با قاچاقچیان مسلح موادمخدر به شهادت رسیده بود را در حالی تشییع شد که مردم شهرستان اراک با ابراز تنفر نسبت به کسانی که با شرارت‌های خود خادمین ملت را به شهادت می‌رسانند ابراز انزجار کردند.

در این مراسم که با حضور خیل عظیمی از مردم، خانواده شهدا، مسئولان اداری و قضایی، فرماندهان و پرسنل نظامی و انتظامی برگزار شد، پیکر این شهید والامقام از میدان شهدای شهرستان اراک تا گلزار شهدا تشییع و پس از اقامه نماز در آغوش خاک آرام گرفت.

سروان وحیدرضا رسولی جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر سراوان، چند روز پیش در درگیری با قاچاقچیان موادمخدر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این شهید والامقام از بسیجیان یکی از پایگاه‌های تابعه حوزه مقاومت بسیج شهید چمران اراک و از دانش‌آموختگان دوره 29 دانشگاه علوم انتظامی امین بود.

مراسم گرامیداشت این شهید والامقام عصر امروز از ساعت 16 تا 18 در مسجد امام علی(ع) واقع در کوی بعثت شهرستان اراک برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات