خبرهای داغ:
شهید ابراهیم بابایی:

راه شهدا را ادامه دهید

در وصیت نامه این شهید ابراهیم بابایی آمده است: برادران عزیز نوید پیروزی بسیار نزدیک است نباید روزی تاسف بخوریم که چرا ما یک قدم در این راه برنداشته ایم، راه شهدا را ادامه دهید و نگذارید اسلحه شان بر زمین بماند.
کد خبر: ۸۹۰۲۱۲۴
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، شهید ابراهیم بابایی در یکم مرداد 1340 در روستای نوده از توابع بوئین زهرا به دنیا آمده، پدرش عبدالله و مادرش گوهر نام داشت.

 شهید ابراهیم بابایی تحصیلات خود را تا حد خواندن و نوشتن فرا گرفت و به کشاورزی مشغول بود، در سال 1358 ازدواج کرد و از سوی بسیج عازم جبهه شد،بیست و دوم فروردین 1366 در شلمچه به شهادت رسید،پیکرش مدت ها برجا ماند و در سال 1374پس ازتفحص در گللزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.

در وصیت نامه این شهید آمده است:

راه شهدا را ادامه دهید

بنده با کمال میل خودم به جبهه رفتم و کسی مرا به زور به جبهه نبرده و امروز روزی است که به ندای هل من ناصر ینصرنی حسین علیه السلام و ندای رهبر عزیزم لبیک گفته و به جبهه می روم.

ای کسانی که ضشعار مسلمان بودن می دهید، و ای جوانان امروز ایران،جنگ احتیاج به شما دارد کمر همت ببندید و به جبهه بیاید که الان تمامی مسلمانان خصوصا ملت ایران در معرض امتحان خدا قرار گرفته اند.
برادران عزیز نوید پیروزی بسیار نزدیک است نباید روزی تاسف بخوریم که چرا ما یک قدم در این راه برنداشته ایم.

راه شهدا را ادامه دهید و نگذارید اسلحه شان بر زمین بماند.

1003/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها