خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج اصناف استان همدان خبر داد

بازدید از تولیدی‌ها و رفع مشکلات آنها از برنامه‌های اصلی بسیج اصناف همدان

مسئول سازمان بسیج اصناف استان همدان گفت: یکی از برنامه های اصلی سازمان بسیج اصناف استان همدان در راستای تحقق شعار سال سرکشی و بازدید از تولیدی های استان و رفع مشکلات آنها است.
کد خبر: ۸۹۰۱۱۴۸
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹
بازدید از تولیدی‌ها و رفع مشکلات آنها از برنامه‌های اصلی بسیج اصناف همدان
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ سیدجواد حسینی در بازدید از تولیدی‌های شهرستان ملایر اظهار داشت: با توجه به اینکه امسال توسط مقام معظم رهبری سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» نامگذاری شده یکی از وظایف اصلی ما تلاش در تحقق این شعار است که یکی از برنامه های اصلی سازمان بسیج اصناف استان در این خصوص سرکشی و بازدید از تولیدی های سراسر استان است.

وی گفت: در این سرکشی‌ها مشکلات تولیدی‌ها با همکاری سپاه و سایر ارگان های وابسته از جمله سازمان صنعت و معدن و تجارت و اتاق های اصناف شهرستان ها تا حدودی برطرف شده و سعی بر این است که با کمک خدای متعال شاهد کاهش بسیاری از ورشکستگی ها، بیکاری ها و سایر مشکلات تولیدی ها باشیم.

*شهرستان ملایر دارای ظرفیت های مناسبی در تولید است

نائب رئیس اتاق اصناف شهرستان ملایر نیز ابراز داشت: این شهرستان دارای ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار مناسبی در تولید است و تعداد محدودی از تولیدی‌ها دارای مشکلاتی اعم از مشکلات بیمه، مالیات، مالی و ... هستند.

سلیمانی افزود: بخشی از این مشکلات بر اثر ناآگاهی مسئولین و افراد شاغل در تولیدی ها به قوانین و مقررات است که در این بازدیدها که توسط سازمان بسیج اصناف و اتاق اصناف صورت گرفته بسیاری از مشکلات و موانع رفع شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات