خبرهای داغ:

نشست قرآنی جوانان کشورهای اسلامی در شیراز برگزار می‌شود

معاون جوانان و امور فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس از برگزاری نشست قرآنی جوانان کشورهای اسلامی در شیراز خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۰۹۲۲
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸
علی رضایی امروز در نشست خبری که به مناسبت روز خبرنگار در قالب بازدید خبرنگاران از مجموعه ورزشی، تفریحی و توریستی پولاد کف در سپیدان برگزار شد، با قدرانی از فعالیت خبرنگاران به ادامه برنامه‌های "شیراز پایتخت‌ جوانان جهان اسلام" اشاره و اظهار داشت: نشست قرآنی جوانان جهان اسلامی اواخر ماه محرم و صفر امسال در شهر شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین پس از ماه محرم و صفر نیز در حاشیه اختتامیه برنامه‌های "شیراز‌ پایتخت جوانان جهان اسلام" نشست خبرنگاران جوان و همچنین تورنمنت تفریحی جوانان جهان اسلام برگزار می‌شود.

معاون جوانان و امور فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس تصریح کرد: شهر شیراز پس از انجام برنامه‌های یک ساله پایتخت جوانان جهان اسلام در سال 2017 برای همیشه می‌تواند از این عنوان استفاده کند و برای استان فارسی‌ها جای بسی افتخار است.

رضایی از افزایش اعتبارات حوزه جوانان در اداره کل ورزش و جوانان فارس به 60 میلیارد ریال خبرداد و افزود: در سال‌های گذشته اعتبار بخش جوانان اداره کل ورزش و جوانان تنها 15 میلیارد ریال بود که با همراهی و حمایت حیدرعلی کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس به 60 میلیارد ریال در سال 96 افزایش یافته است.

وی بیان کرد: افزایش کمی تعداد تشکل‌های مردم نهاد و کیفیت‌بخشی به برنامه‌های آنان از موضوع‌های مهمی است که در زمینه تقویت تشکل‌های مردم نهاد دنبال می‌شود.

در این نشست معاون عمرانی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس نیز اظهار داشت: در دو سال گذشته سرانه ورزشی استان فارس از 68 صدم به 78 صدم افزایش یافته است که هنوز با استانداردها فاصله داریم و باید برای افزایش آن بیشتر برنامه‌ریزی شود.

خداکرم کریمی افزود: با تلاش مدیرکل ورزش و جوانان فارس و حمایت نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی 27 صدم درصد از مالیات برارزش افزوده به ورزش اختصاص یافت و امیدواریم با اختصاص این اعتبارها روز به روز شاهد تقویت ورزش استان فارس باشیم.

کریمی بیان کرد: امروز استان فارس در زمینه انجام طرح‌های عمرانی ورزشی در کشور پیشگام است و در این راستا نیز در سال‌جاری مرمت و تعمیرمکان‌های ورزشی و همچنین ساخت فضاهای جدید در برنامه قرار گرفته است.

وی افزود: همچنین امسال 23 میلیارد تومان به احیای زمین‌های چمن مصنوعی و ساخت سالن‌های ورزشی اختصاص یافته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها