خبرهای داغ:

بازی‌های لیگ دسته یک فوتبال در ورزشگاه "پارس" برگزار می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس از برگزاری ادامه مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور در ورزشگاه بزرگ پارس شیراز خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۰۹۰۵
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷

حیدرعلی کامیاب در حاشیه دیدار تیم‌های فوتبال فجر شهیدسپاسی و بادران تهران با اشاره به  برخی سخنان غیرکارشناسی در مورد آماده نبودن ورزشگاه پارس شیراز  اظهار داشت: چمن این ورزشگاه  در فروردین 96 کشت شده و به طور معمول شش تا هفت ماه باید از کشت چمن بگذرد تا بر روی آن بازی کرد.

کامیاب افزود: براساس کارشناسی صورت گرفته به این تصمیم رسیدیم که در شهریورماه هوا خنک‌تر و چمن مرغوب‌تر می‌شود و به همین خاطر ادامه بازی‌ها از حدود دو ماه آینده در ورزشگاه پارس ادامه می‌یابد.

وی بیان کرد: قرار است شیراز میزبان مسابقات آسیایی جوانان زیر 19 سال باشد و نماینده فدراسیون فوتبال نیز از ورزشگاه پارس بازدید کرده و زمین چمن این ورزشگاه نیز تنها زمینی است که در شیراز برای بازی‌های فوتبال مورد تایید قرار گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در مورد نور ورزشگاه پارس شیراز گفت: تا پایان مردادماه امسال نیز نور ورزشگاه پایان می‌یابد تا ورزشگاه آماده بازی‌ها شود.

وی در مورد بازی نخست فجر شهیدسپاسی و باخت این تیم مقابل تیم بادران تهران گفت: هفته‌های اول به طور معمول تیم‌ها به آن انسجام لازم تیمی نرسیده‌اند، به همین خاطر تا چند هفته نمی‌توان ارزیابی دقیقی از نقاط قوت و یا ضعف تیم‌ها داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس بیان کرد: براساس ارزیابی اولیه صورت گرفته تیم فجر تیم بسیار خوبی در این فصل تشکیل داده با داشتن بازیکنان خوب، بسیار روان بازی کرد و به نظر می‌رسد تا هماهنگی کامل بازیکنان چند هفته به طول می‌انجامد.

کامیاب در مورد حمایت از تیم‌های فوتبال شیراز و فارس که در لیگ‌های کشوری حضور دارند گفت:امسال برای نخستین بار به باشگاه‌هایی که در رقابت‌های کشوری شرکت کرده‌اند کمک مالی کردیم و تا کنون سابقه نداشته که به تیم‌ها قبل از بازی‌ها کمک شده باشد.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌هایی فجر شهیدسپاسی، آینده‌سازان برق جدید فارس، قشقایی، ارژن، برق قدیم شیراز و تیم هندبال لارستان  کمک مالی دریافت کرده‌اند. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: تلاش می‌کنیم در سال آینده در لیگ برتر فوتبال نماینده داشته تا در ورزشگاه بزرگ 50 هزار نفری پارس شیراز میزبان تیم‌های لیگ برتری باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها