خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج اصناف استان همدان خبر داد

عقد تفاهم‌نامه بین بنیاد شهید و بسیج اصناف برای اشتغالزایی فرزندان ایثارگران و شهدا

مسئول سازمان بسیج اصناف استان همدان از انعقاد تفاهم‌نامه فی مابین بنیاد شهید و سازمان بسیج اصناف در راستای اشتغالزایی فرزندان ایثارگران و شهدا خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹۹۴۹۵
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
عقد تفاهم‌نامه فی مابین بنیاد شهید و بسیج اصناف برای اشتغالزایی فرزندان ایثارگران و شهدا
سرهنگ سیدجواد حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به عقد تفاهم نامه فی مابین بنیاد شهید و سازمان بسیج اصناف، اظهار داشت: این تفاهم نامه در راستای اشتغالزایی فرزندان ایثارگران و شهدا با همکاری بنیاد شهید استان و شهرستان‌ها، اتاق اصناف مرکز استان و شهرستان ها و سازمان بسیج اصناف و بازاریان استان به امضا رسیده است.

وی گفت: این قرارداد به مدت پنج سال بین کارفرما و فرزندان ایثارگران و شهدا منعقد می شود و مصوب شد که بنیاد شهید بسته تشویقی به کارفرمایان در قالب طرح پرداخت حق بیمه سهم کارفرما در ازای استخدام فرزندان ایثارگر و شهدا، پرداخت یارانه حداقل حقوق و دستمزد به کارفرمایان، کاهش مالیات کارفرمایان، پرداخت هزینه آموزش حین کار مشمولین در این طرح پرداخت کند و زمانی که آنان وارد کار شدند تسهیلاتی به کارفرما نیز تعلق می گیرد.

مسئول سازمان بسیج اصناف استان همدان با بیان اینکه 3 هزار نفر در استان همدان فرزند شهید و ایثارگر داریم، خاطرنشان کرد: امید است که فرزندان شهدا و ایثارگر بتوانند جذب کار شده و از این فرصت استفاده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات